2014年6月18日星期三

香港獨立媒體: 掏空國庫 惟靠基建

 
Take the Style Quiz

Join JustFab and get one pair of extraordinary shoes or bag every month, handpicked for you by our fashion experts.
From our sponsors
掏空國庫 惟靠基建
Jun 18th 2014, 06:19, by 李達寧

好多人都知道要維持香港自主,各項生活必須不可缺少。食水、糧食至為緊要。當年英國人知道回歸不可免,所以放軟手腳。水、糧已無自主可言。到今日,供電亦要由港資手上奪回,由大陸控制。不過仲有一樣香港企得硬的後台,就係我地多年來的盈餘,達千億之數。

香港人,尤其師奶,都深明有錢有樓揸手的道理。有乜風吹草動,至少生活都有保障。香港政府,之所以仲有自主,唔使向中共全面跪低,當然都得益於我地穩健的財政。至少香港點唔掂,都有錢拎出來貼,頂得下。香港人都知道,大陸成日話自己點幫香港,只不過係宣傳,最多幫得百幾億,對比我地個金庫,真係濕濕碎啦。所以要全面控制香港,要我地跪低,就要先掏空國庫!

我最近好少認同孔教授,但呢點真係要認,大陸就係掏要空香港金庫,比錢自己賺。你以為幾千億儲備有排用?的確,拎二千億出來,就已經可以解決房屋、醫療、社會福利、教育所有民生問題。但佢就係唔益你,仲要一個又一個大型基建,每個都用成千億,再超支你一倍,到時你香港政府多多都唔夠比。香港資本家就係尻屎,知道自己就來冇運行,竟然唔係絕地反擊,而係趁仲有半個立法會,同大陸合作,一齊攪基建掏空香港。

可惜香港人就係戇尻尻,咁都睇唔出,仲要同你講話發展好重要。頂,香港個金庫就咁比人發晒啦。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论