2014年6月7日星期六

香港獨立媒體: 九十後的回憶:欣欣杯

 
Crabtree & Evelyn.

Pamper yourself and save money with value size items on sale.
From our sponsors
九十後的回憶:欣欣杯
Jun 7th 2014, 06:58, by 韋健

由細到大,我都好鍾意食零食,乜嘢旺旺啊、味覺糖啊、媽咪麵啊,統統都係小息放學嘅主要食糧。當中有一款係我到而家依然容易唔記得,但又曾經食過嘅,就係明治嘅欣欣杯喇。

前幾日樓下商場搞咗每月一度嘅四洲小型食品展,見到一堆優惠零食,無意中响芸芸零食裡面,畀我搵到欣欣杯。之後一幕幕同欣欣杯相關嘅回憶,從腦海裡面浮返哂上嚟。

相信好多九十後都曾經食過欣欣杯。雖然好好食,但係又真係唔平,當時一杯都已經賣五蚊樓上(相比之下,卡樂B薯片賣兩三蚊),以我小學嗰陣每日十蚊零用錢(鬼叫我窮咩?)嚟講,真係好甘,不過間唔中買嚟體驗吓,嗰種點嚟點去嘅感覺都唔錯嘅。

所謂嘅「點嚟點去」,就係攞住一條條餅乾條去點杯內另一邊嘅醬料,呢個係欣欣杯嘅一大賣點。之但係最衰嘅,就係啲醬料少得好可憐,依著平時點麥樂雞嘅力去點欣欣杯嘅醬料,真係未到第五條都已經差唔多無哂咁滯。我真係想搵發明欣欣杯嘅蛋散,然後打佢一鑊。

我最鍾意就係朱古力味,幾乎買親都揀呢款口味。我記得除咗朱古力味,士多啤梨味亦好受歡迎,存貨最多嘅都係佢,直到而家。至於其他口味,包括呍呢嗱味,就好似好少見,如果無留意嘅話,重以為欣欣杯得兩款咁Dry。

唔好睇小佢個杯,原來除咗愛嚟裝餅乾條之外,重可以有其他用途。有朋友同我講,食完之後用嚟做水杯,但係奈何當時我細細個諗唔通,食完之後抌咗就算。近排更加有學生利用欣欣杯,組團搞咗「欣欣杯音樂會」,認真有創意。

縱使而家大個咗,時間唔多,忙完呢樣又要忙嗰樣,根本無乜時間食,回憶返以前得閒就嘆嘅時代,真係令人回味無窮。不過食還食,都係唔好食太多,食到肥咗就唔好喇。

原文刊於此

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论