2014年7月5日星期六

香港獨立媒體: 笑談七一被捕記

 
Take the Style Quiz

Join JustFab and get one pair of extraordinary shoes or bag every month, handpicked for you by our fashion experts.
From our sponsors
笑談七一被捕記
Jul 5th 2014, 08:05, by Omega Fai

呢事件,其實到被拉果刻,我都唔知原來係咁大件事,很多朋友問我情況如何,咁我就係到輕鬆咁膠嗡一下,講明先,我只是一名淆底獸。

警察清場時,膊頭有花既落order做指揮,而三柴警員負責執行,與其話係警員,不如話係中醫跌打師,拗手按穴位擰頭層出不窮,古人謂"柴米油鹽醬醋茶",我明白"柴"對中國人係好重要,但可否拎出良知,和平清場。相反包圍我地既責任就交比膊頭無柴既警員,佢地表現比較克制。

當時係我隔離就係一大堆短髮女警列隊準備清走女靜坐者。眼見佢地好似無哩神氣,似係被迫聽order,我只好徐徐放下我一把亮麗鬈曲既秀麗,希望令佢地懷緬未入學堂前的青蔥歲月。

清清下場,我們就同警察聯合匯演十月圍城,入面既人出唔到去,出面既人入唔到黎。就黎到八點時,內外既人一齊倒數,Goal………被捕……時間開始變得漫長。

上車前,要走過一條長長既路,途中我同Hollywood既明星出席金像獎一樣,有人幫我拍片,有人影相,美中不足既係無紅地毯。

上到車,稔起三位女性,一個係同行被捕既友人,一個係答應左佢我會安全返家既Maggie,一個係答應左佢我會返去飲湯既阿媽。就好似當年吳國敬答應左"我說過接你放學" ,而最終不見人影一樣,我失信了。而我立即用僅餘2%電量既電話回覆朋友,請佢幫我係FB 通知我被捕了,電話隨即收皮。係車上,我地成班男人就好似BB仔,係咁搵奶媽,Yeah我搵到啦,飲左幾啖,即刻同人報平安。而同時,我又稔等陣應該點樣演繹"係律師未到之前,我係唔會講任何野",情況就好似賭神同侯賽因講"我曬你冷,加埋呢張係三千萬瑞士銀行本票……"一樣咁有霸氣而不失大體。

十二隻恐龍去野餐,齊乘坐旅遊車出發了,一跳就跳到到警校,入到去,比警員認出我係畢比特,佢地拎住文件,問我拎簽名,又問我咩名幾高,企圖核實我就係畢比特,又要求影即影即有。可能因為我地成班都唔係常客,所以佢地都好客氣好輕鬆,又會講下笑,又會話 "唉啊,莫講話你地,我地都唔滿意上面既政策,你地唔好暴力就得",我地回應"嘩,我地好和平架",講下講下就到食飯,飯盒營養價值好高,有肉有菜有五穀類 - 白汁雜豆火腿絲飯,比豆腐火腩飯更男人,而且好岩我地呢D經常拍戲要保持身型既人。

之後落黎既都係等,最後出一份警告通知,咁我地就一車一車就送出去離開警校。

向當日付出過的每位致敬
抬頭吧,相信愛你便能飛
敢交出,你會創出傳奇

後記
好多朋友問我有無事,有無手尾跟。我沈思左一陣 : 應該有,因為可能有Madam睇中左我……

題為編輯所擬

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论