2014年7月21日星期一

香港獨立媒體: 識X一定係X……

 
How To Lose 19.8 lbs In 21 Days.

Lose weight the right way and keep it off.
From our sponsors
識X一定係X……
Jul 21st 2014, 06:12, by 王棘蘭

社會近年深受網絡文化影響,潮語湧現,並入侵日常生活當中,這些潮語由本來網絡圈子的語言,變成雅俗共賞的有趣對白。可是,講得多,真係好「濫」、煩呀!我有朋友同事,有80%回應人的說話就是「講呢啲」,無營養、沒意思、懶搞笑、零個性;最近更有廣告將網絡語言大匯集,甚麼「夏天為大地帶來美腳」、「我期待的畫面出現了」真係聽到打冷震。本來,睇高登就係想睇一些不同於現實的文化,豈知當我回到現實,又係講呢啲……

眾多的潮語,講得多極其量都係煩,但當中有一句是最令我討厭的,就是:「識X一定係X……」,例如:「識食一定係食……」、「識着一定係着…….、「識聽一定係聽……」等等,這句說話沒有理據支持,只是用一個「如果你不同意就是你不識貨的」假設去強硬地表達自己的想法,並滲入了孤芳自賞的潛台詞,以突顯自己獨特的good taste。如果,當你回應不是附和或同意時,就會遭到圍剿。

「識睇一定係睇村上春樹。」「但係我覺得唔太啱我。」「你係唔係睇唔明咋。」;「識着一定係着Asics。」「但我覺得唔太舒服喎。」「你係唔係買咗假嘢咋。」;「識聽一定係聽Radiohead。」「我都鍾意,但我覺得聽到個人太灰。」「咁你聽番Green Day囉。」當一個人說出這句話,就會突然處於一個心高氣傲的狀態,因為這句話彷彿有能力賦予人無比及無可回頭的自信,更完全失去了討論的空間,總而言之,我很討厭!我知,我知,你想話我認真便輸了吧。

轉載自《新報》

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论