2014年3月28日星期五

香港獨立媒體: 你而家未「埋洲」,但係將來會「埋洲」

 
How To Lose 19.8 lbs In 21 Days.

Lose weight the right way and keep it off.
From our sponsors
你而家未「埋洲」,但係將來會「埋洲」
Mar 28th 2014, 11:47, by 姐死姐還在

尋日睇新聞見到《27歲成港女大限?》,段新聞其中一個重點係「某部份」香港女人未嫁都好擔心。段新聞邀請港大社會工作及社會行政學系副教授,以及註冊臨床心理學家安慰女人sss,前者話:「不應將女性的市場價值定位在結婚和生育,貶低自己的價值。」;後者再話:「建議女性要先確定自己的心,尋找真正合適自己的對象。」

學者講得好複習,「27歲是找男人的大限」呢件事,其實同我地細個玩「埋洲」個 theory 係一樣的。由於呢個係電子世界的年代,我解釋下「埋洲」點玩,以防有D 「冇童年」的朋友唔知道。

「埋洲」的玩法:
>首先要有一班朋友仔,有一舊野做目標(例如,橙柱),然後有一個「不幸的人」捉人,其他人一方面唔可以比「不幸的人」捉到,另一方面要盡快掂到條橙柱,一掂到條橙柱你就安全,你就要大聲嗌「埋洲」。你一「埋洲」,你就可以拯救其他喪跑的人,扯佢過來。

>個遊戲點為止玩完呢?個遊戲最奇妙的地方係唔會完架,因為,只要「不幸的人」找到替死鬼,掂到其中一個喪跑的人,「不幸的人」就可以喪跑去「埋洲」。

「找男人」VS「埋洲」
>女人找男人,個玩法同「埋洲」一樣,所有女人都不停喪跑「埋洲」,女人係玩緊呢個遊戲的過程中,最驚的除左係「埋唔到洲」之外,其實見到喪跑的人一個個「埋到洲」,愈來愈少人喪跑都感到好驚慌。

>今時今日,女人「埋到洲」,就會去Facebook改status大嗌「埋洲」。

>與此同時,全世界都覺得你喪跑得愈耐,你就愈有機會成為終極「不幸的人」。

咁(暫時)未「埋洲」有冇嚇到瀨屎呢?
>個世界真係有好多好似《東張西望》李漫芬的親戚朋友,一見到你,就問你「埋洲」未,但我「心口有個勇字」,我信張家輝個句:「你而家無,但係將來會有。」一日未死,我都有「埋到洲」的機會,不停「喪跑」的確有D 攰,但係我「喪跑」的期間,好多人都鼓勵我,我呀媽成日都同我講:「可能真係有人食錯藥肯要你架!唔好灰心呀!」

>而最重要係,「埋洲」呢個遊戲其實唔需要做最快的,你最快掂到條橙柱係冇特別獎架,反而你痴住條橙柱,仲可能會羨慕玩緊「埋洲」的朋友仔。

我從小就冇大志,好似考試,我從來都唔會在乎邊個考第一,我合格就得,合格之餘有人唔合格我就已經自我感覺良好架啦。所以係「埋洲」呢件事上,其實唔使理一早玩完「埋左洲」的人,總之我相信,有一日,無啦啦,突然之間,我就會掂到條橙柱,我就「埋到洲」。

以上好似都係門面說話,個世界係真係有人喪跑都死都「埋唔到洲」,咁點算?
冇點算架,因為呢件事從來就冇得計算;縱然明白呢個世界充滿不幸,但總希望自己一世都有運,所以趁有氣有力的時候,咪「喪跑」住先囉。

原文載於姐死姐還在 Facebook 專頁

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论