2014年3月28日星期五

香港獨立媒體: 《蒼井空是大家的,來的星星的金秀賢是富婆的》

 
Crabtree & Evelyn.

Pamper yourself and save money with value size items on sale.
From our sponsors
《蒼井空是大家的,來的星星的金秀賢是富婆的》
Mar 27th 2014, 15:23, by 姐死姐還在

《蒼井空是大家的,來的星星的金秀賢是富婆的》

來自的星星的金秀賢4月就會來香港,睇新聞見到香港富婆出成千萬請金秀賢食飯。原來,唔係淨係梁朝偉先會抽離唔到角色,女觀眾先真正抽離唔到角色。

「來自星星的你」的女主角係邊個?當然唔係全智賢啦,個女主角係睇緊的每一個女人。

個女主角,就好似任何一套電視劇的女主角一樣,就算集萬千缺憾在一身,套劇入面所有男人,上至環球企業總裁,下至掃地的靚仔乞兒都覺得佢係「天神的化身」。最經典的例子有「等你說愛我」的酒井法子,又聾又啞的女主角,真係好一個「海倫凱勒」,但唔緊要,所有男主角,男配角,甚至路人都突然勁有愛心,勁鍾意呢個「海倫凱勒」。

電視劇可愛的地方當然仲有「永遠等我」的後備,個女主角已經有個「冇左佢會失去呼吸能力」的男人,仲要有一個明知女主角有愛人,都當佢係限量版figure的後備等緊佢。世界各地的劇都係一樣。《來自星星的你》的全智賢除左有個外星人,仲有個有錢輝京。《衝上雲霄》的陳慧珊又有sam 哥,又有馬神。甚至《叮噹》的靜兒有左大雄,都有春木杉同學守侯佢。

愛情片編劇其實都好有良心,劇入面當然有好多好多冇「女主角」咁完美的女人,但無論佢地幾唔靚,戲劇世界的資源分配都非常平均。你係吳君如,黃韻詩,苑瓊丹,甚至係邵音音,都一定會有人肯「啃」,個安排貼身到令剩女都相信世界唔會有饑荒,有一日,無啦啦,命中注定要「啃」佢的男人,就會好似呀叻係「逃學威龍3」咁,係天花板度跌落來。

朋友話韓劇根本就係科幻片,唔係點會有以上impossible的情節出現。愛情片同韓劇點止係科幻片咁簡單,根本就係福音片,好似「恩雨之聲」咁,說服我個世界係有神蹟一樣。

女人唔好睇咁多韓劇呀嘛,因住好似食白粉感翻唔到身呀嘛。男人夠知唔會得到蒼井空啦,我又唔係富婆,又冇得兜口兜面共進晚餐,睇下劇,用D「 創作力量同幻想」,發下夢都好呀。

原文載於姐死姐還在Facebook 專頁:
https://www.facebook.com/pages/%E5%A7%90%E6%AD%BB%E5%A7%90%E9%82%84%E5%9...

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论