2014年4月10日星期四

香港獨立媒體: 致 王維基的公開信

 
Take the Style Quiz

Join JustFab and get one pair of extraordinary shoes or bag every month, handpicked for you by our fashion experts.
From our sponsors
致 王維基的公開信
Apr 10th 2014, 04:49, by V1周報

文:劉定堅

王先生,雖然我們曾經是民生書院的同級同學,但你是學業成績優異生,既能考入中大,又是成功商人,我劉定堅中六也讀不完,跟你實在相差太遠。但當閣下決心進軍電視圈,碰巧又對我的《刀劍笑》有興趣,我便厚著臉皮在你的辦公室跟你開會,見識一下你這位相當了不起的風雲人物。

非常可惜,你給我的印象不禁讓我洩氣,原以為等了數十年終於有個儍老闆敢挑戰低能的TVB,大家幫幫你手,齊齊造福香港。豈料你竟然對影視毫不認識,更大鑊是你極度固執,乜都亂Q咁自以為是,我有點慌了,多次急切聯繫你下面的高層,盡量提出意見,渴望能輓回多少錯失,然而我顯然太不瞭解你這大老闆,原來你愛自己玩,把未來電視台視為退休前的私人玩具,機器、設備買買買,買完掉在倉庫當垃圾;人才請請請,請完並不懂得專業配合,錯配浪費人力物力;劇集拍拍拍,拍完才驚覺每集百幾萬成本不可能盈利。我不禁開始質疑,妖,你條友讀書叻、搞電訊掂關叉搞電視事咩,你乜Q都唔識,知唔知會害死好多盲目投向你懷抱的熱心員工㗎?

終於我大膽提出建議,用我的團隊、你的器材,再由我改劇本,免費同你拍任何一集你公司已拍好的電視劇,大家用相同資源,我要證明你的革命軍廢柴同盟根本不知所謂、不堪一擊!事前我唔睇帶,睇下我拍的在質量上跟你的所謂革命軍,究竟邊個勁。頂,點知貴公司怕到震,免費都唔敢試,驚甚麼公司製作人反應大,到此我對你的香港電視徹底心死,咁冇吉屎點砌TVB呀?

及後我寫文章《王維基行得快死得快》,在fb廣傳惹來全港網民注意,你在報紙專欄揚言逐點回應,卒之隨便說幾句便收聲,我在想,咁識縮就咪扮曬嘢啦,聲大大冇貨賣 !

隨之而來的失落電視牌照、十萬群眾遊行、暗渡陳倉奪得移動電視牌照到政府大玩搬龍門,香港人都不停在背後為你打氣,但老實說,你的表現令我更加失望。撐你的演員一個接一個合約到期、減薪、失業,我知道不少你揚言會再聘用的幕後人員,根本被炒後從未能回到原來工作崗位搏殺,你,問一下自己個良心,是否你的衝動,令太多的熱血有心人失望。他們因為你的號召,連上戰場的機會也沒有,前路茫茫,你有為過自己的失策而內咎嗎?你有想過把儲蓄戶口裡的數億元,分一些予員工們作為賠償嗎?

寫這篇文章是劉定堅一時激動,因為你條友亂Q咁噏,在專欄中說甚麼要製作適合香港觀眾的電影,那就不會適合內地觀眾,兩地文化差異,就是你對開拍電影卻步的原因。你究竟個腦有咩問題呀?有病去睇醫生啦唔該,單以《泰囧》作例子便亂說一通,我來問你,你投資拍《西游降魔篇》唔得咩?拍《激戰》會死咩?拍《寒戰》唔得咩?係都要搵部《泰囧》做例子,不如講《3D玉蒲團》啦,原來咸片才能賺錢,所以你唔玩電影 ! 妖,你咁廢早響啦,大家早知你唔可靠就當你放屁咪乜事都無囉!以單一部電影來斷定一切,如此腦袋,難怪你得閒走出來開記招,大聲講7月1日開台,轉過身又話開台無期。大佬,你點做人大佬㗎?擒擒青口輕輕,唉!大學生,唉?大老闆,唉 ! 大Q鑊!

我來再給你建議吧,網絡電視及電影雙翼齊飛,瘋狂投資全方位出擊,你到處找理由縮頭縮頸,成個契弟咁樣似乜鬼上市公司主席呀?玩唔起當日就咪大大聲扮型啦,騎咗上虎背梗要頂硬上啦,成日行出來搏同情有叉用咩?做D好嘢畀全世界睇下,等大家尊敬下你,影視圈講實力同結果嘅,你玩咗幾年上曬頭版,夠啦,咪再找藉口了,不投電影便死開,躲回你的大宅等收皮,無膽匪類,妖,睇你唔起呀!

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论