2014年7月12日星期六

香港獨立媒體: 假如將蘇亞雷斯今季發生嘅事寫成劇本

 
Explore Cafepress

Name anything in the world, and we'll show you hundreds of products that celebrate it. Or, you can design your own.
From our sponsors
假如將蘇亞雷斯今季發生嘅事寫成劇本
Jul 12th 2014, 05:49, by 足球說故事

蘇亞雷斯成件事真係峰迴路轉到直頭成個電視劇本咁,假如最簡單將佢分做起、承、轉、合四部份嘅部份,劇本應該係咁↓

起:

事源2013-14季季初,如日方中嘅蘇亞雷斯因為嫌棄球隊無得踢歐聯而公開嗌走,嗌到阿仙奴都願意出動到4000萬+1磅咁嘅「天價」,利物浦都無所動容,到最後只能屈服留係利物浦。當初嗌走嗌到反晒枱嘅蘇亞雷斯態度突然轉軚,指會同利物浦共同進退贏得冠軍,希望球會會願諒當初不智。聖誕節個陣仲動筆同利物浦續咗4年約,加薪到20萬鎊週薪,成為事件大贏家,「4000萬鎊+1」嘅轉會費從此成為球壇笑柄。

承:

同利物浦重修舊好之後,表現更加成熟。先係自己在球場上嘅表現令到所有球迷都讚不絕口,繼而帶領利物浦重登英超榜首之位,甚至有機會助隊長一圓捧起英超冠軍嘅夢想。正當一切都順風順水,氣勢如虹時,卻難料隊長一下嘅錯失,將自己夢想親手粉碎,到最後只能黯然地得到聯賽第二。蘇亞雷斯亦不禁在鏡頭面前落淚。雖然無法助球隊贏得英超冠軍,但仍然為球隊爭取到參與來屆歐聯賽事嘅入場劵,自己亦得到一個英超神射手嘅安慰獎。

英超結束之後,就來到世人期待已久嘅世界盃。賽前傳出受傷,但最後仍能趕及參與世界盃。對陣英格蘭時,更加把握謝拉特嘅利物浦式傳球,保住烏拉圭出線機會,同時一腳將英格蘭踢入出局邊緣,成為球隊英雄,入球後更哭成淚人。

轉:

正當眾人紛紛討論蘇亞雷斯係世界盃嘅表現係充滿大將之風,以一人之力帶領烏拉圭贏波,但到對陣意大利時,卻因為其「無定向喪心病狂間歇性全身機能失調症」發作,令他又再一次上演咬人事件,成為當時球壇上轟動一時嘅熱話。

合:

本來不承認,但大禍臨頭,不認不認還需認,最後都認錯,但仍然阻止不了FIFA對他作出嘅嚴重判罰:禁賽九場,停賽四個月,不得參與任何足球活動。天之驕子一下子跌落谷底,「咬人事件」令他成為犯眾憎,人見人踩,甚至被踢爆出愈黎愈多前科,聲討一發不可收拾。就算寫埋道歉信,出動烏國足總幫拖都無用,一切經成為眾球迷嘅飯後話題,甚至成為恥笑對象,兼商家嘅生財工具。

朋友走了,廣告商也沒了,天子從此變成凡人。

反高潮:

正當大家以為這個「壞人」最終得到應得懲罰,卻估唔到原來仲有下文。係世界盃進行期間,佢已經同利物浦達成共識,甚至已同巴塞傾好轉會。不過一切都係傳,但傳下傳下就會成真。2014年7月11日晚上唔知幾多點,巴塞隆拿終宣佈以7500萬鎊轉會費成功羅致蘇亞雷斯。最終同利物浦和平分手。(相傳因為親手踢英格蘭出局而成為英格蘭口中的仇人,避免回國內聯賽成為眾疾之的.所以轉會。)

沒有BBQ,但有HAPPY ENDING。UM.....算係HAPPY嗎?BTW,個劇本有冇得諗先?

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论