2014年1月28日星期二

香港獨立媒體: 賀歲盃戲碼?見仁見智!

 
Take the Style Quiz

Join JustFab and get one pair of extraordinary shoes or bag every month, handpicked for you by our fashion experts.
From our sponsors
賀歲盃戲碼?見仁見智!
Jan 28th 2014, 09:41, by Momay

計埋今年,賀歲盃足球賽呢個香港球壇一年一度盛事已經舉辦咗32屆,今年賀歲盃由公民搞,參加嘅球隊有公民昆卡聯隊(昆卡係南美洲厄瓜多爾甲組球會)、俄羅斯超聯嘅FC薩馬拉、葡萄牙超聯嘅奧漢倫斯及日本J1嘅FC東京。

當然,戲碼黎計,對部分球迷而言可能唔係太吸引,昆卡、薩馬拉及奧漢倫斯都唔係所謂『主流』認為之『熱門球會』,其實賀歲盃改請球會後,每屆都有類似事件發生,2007年賀歲盃有港聯、中國U23、牙買加U23、澳大利亞U23,有球迷覺得,U23國家隊唔夠吸引。2008年賀歲盃有港聯、 夏德(克羅地亞)、蔚山現代韓國)、彭拿路(烏拉圭),有球迷又話夏德、彭拿路冷門過頭,而且冇咩名球員。2009年賀歲盃有港聯、南華飛馬聯隊、布拉格斯巴達(捷克)、水原藍翼(韓國),有球迷又話冇乜吸引力,有兩隊香港嘅,睇鬼?2010年賀歲盃有浦項製鐵、傑志、飛馬邀請隊,模仿義大利三角賽踢45分鐘,有球迷又話,摺咗佢啦仆街。2011年賀歲盃有南華、蔚山現代韓國)、天津泰達、廣州恆大(中國),有球迷又話,中國球會我冇興趣。2012年賀歲盃有南華、廣州富力(中國)、清水心跳(日本)、城南一和天馬(韓國),中日韓港齊集,有球迷又話,都係冇乜吸引力,清水心跳今非昔比。2013年賀歲盃有港聯、上海東亞(中國)、釜山偶像(韓國)、蒙通聯(泰國),有球迷又話,蒙通聯收我過百?你睇埋佢啦!

所以今年公民搞又有球迷話戲碼點點點,我覺得好正常,戲碼呢樣嘢,好個人嘅,究竟要請啲咩球隊黎,先會所有人都會接受呢?呢件事冇可能發生嘅!值得入場與否,又係好個人嘅事,你覺得值得咪值得,你覺得唔值得咪唔值得,沒什麼。
今年賀歲波,我個人而言就好有興趣嘅,我欣賞公民起碼肯去請,W唔WFC就見仁見智,不過初一我走唔甩咁滯入唔到場,老老實實咁多年我未試過初一去睇賀歲波,我都唔想去拜乜鳩嘢年,但家家有本難唸經。我覺得作為一個本地波球迷,未試過初一去睇賀歲波,係一個人生嘅大遺憾。不過初一冚家要作客/比人作客嘅節目年年都有,年年冚家喺呢一日都要齊晒,已變咗我家傳統,其實揾藉口唔去拜鳩年都得嘅,但一年一次,揾藉口逃避唔去又好似好仆街,所以每次過年我都左右為難。
其實賀歲波入場我係唔會點睇戲碼,就算請仰光聯(緬甸)、三星(尼泊爾)、士砵亭(澳門果隊)呢啲超級WFC系列黎,如果我想去嘅,初四多數都會去,因為我純係覺得賀歲盃係其中一個屬於香港球迷嘅新年節目而已,戲碼唔係太重要。

我反而覺得可以請郁昆卡、FC薩馬拉、奧漢倫斯、FC東京黎,香港球迷已算幸福,一支係厄瓜多爾高原球會,一支係伏爾加河岸嘅球會,一支係葡萄牙下游嘅WFC球會,一支係日本首都嘅球會,做人有幾可可以現場睇到呢啲球會?你睇地吓印尼阿雷馬搞Menpora Cup ,會方話會揾一支有實力嘅外國勁旅黎,球迷興高釆烈討論緊究竟係邊支,點知最後阿雷馬公佈呢支有實力嘅外國勁旅就係菲律賓UFL半職業聯賽嘅Loyola Meralco Sparks(洛约拉),所有球迷啞口無言,大家想睇FC東京定菲律賓冠軍Stallion F.C.多啲?

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论