2014年1月21日星期二

香港獨立媒體: 將投票online?定係將民主offline?

 
Photoshop - Beauty Retouching

Learn how to improve your photoshop retouching skill and knowledge in 21 easy techniques! Take this course for just $25.
From our sponsors
將投票online?定係將民主offline?
Jan 21st 2014, 03:05, by 楓人瘋語

作者:溫斯頓 S.

仲記得元旦遊行嘅時侯民陣佈稱有十二萬人上街爭取自由,但係根據統計只有六萬多嘅人走上去網上投票。點解會相差咁遠?原因就當然有好多啦……不過呢,最大嘅矛盾在於一樣好重要嘅元素,筆者係呢到用一個詞嚟形容—Generation gap。

香港社會係咪好少人講政治呢或者唔關心政治呢?其實都唔係嘅,好多人的確係政治冷感,但係亦好多人都喺網上鬧爆政府或者一班建制派。網上媒體嘅興起就證明咗多咗人去留意香港政治。

但係……我諗呢次少數嘅投票數字證實咗投票online嘅隱憂。畢竟網上媒體嘅觀眾好多都係年紀比較輕嘅一輩,大家會用好多時間係唔同嘅社交或者娛樂網站。但係社會嘅其他階層呢?筆者我唔系話其他年齡層唔上網或者唔識上網,而係說明習慣上嘅分歧。係年輕一輩嘅意識入面,要知道網上世界比現實世界更現實,所以我哋嘅生活方式大多數會同網絡世界有好大嘅聯繫。但係對於年紀稍為大的人,佢哋唔系話唔投入,而係意識層面上唔習慣下下都上網做晒所有嘢。

好似呢次嘅元旦投票咁,我哋就發現當投票機制嘗試網絡化嘅時候,又會適合幾多人呢?如果呢個機制淨係適合年輕化嘅階層,卻吸引唔到其他階層,到最後好大可能亦是徒勞無功。要知道推動民主社會係大眾化一齊去做,今次所謂數量少的一次投票可以話係同一班民主人士講清楚,online化並不太適合於香港現今嘅民主概況。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论