2014年2月6日星期四

香港獨立媒體: 寧賣祖宗田,唔賣家鄉語! ——口語與手書

 
Photoshop - Beauty Retouching

Learn how to improve your photoshop retouching skill and knowledge in 21 easy techniques! Take this course for just $25.
From our sponsors
寧賣祖宗田,唔賣家鄉語! ——口語與手書
Feb 6th 2014, 03:50, by 盧松昌

近嚟,吳得掂嘅絞肉焗話粵話唔係法定語文,只係方言喔。點解無端端搞出個大頭佛呢?可能係賊佬試沙煲,又或者係唔覺意漏咗口風。

我們常聽說,煲東瓜可以口語與文字完全相同,即能夠「我手寫我口」,而粵語則未能做到——此流毒甚廣,切莫中招!

以上示範,第一段係粵語口講,第二段乃是手寫體。無論粵語或東瓜,大凡口語,便是隨口而出,旨在流暢表達;而化為文字,必須修飾,以達雅緻。所謂「我手寫我口」者,謬矣哉!深圳河以北,數拾年中毒已深,以口語甚至俗話入文,再滲雜黨八股與外來蠱毒,幾乎已難覓華夏風流文釆。

粵語,或曰廣州話「即廣府話」,流行於兩廣省會附近,隨移民而流佈南洋與花旗世界各地。49年政權變更後,為著鞏固中央威權政治,處心積慮強行推普廢粵。據悉,目前廣西已逐漸消亡,廣州也淪為次等語言,嚴禁學子在校內操粵語,只有部份本土人士在市井家庭內流傳。看來不消兩三代後,內地粵語文化,可能將伴葬於南粵王古墓中。

香港畀英國佬統治,誤打誤撞避過浩劫,得以保存華夏文明。我哋大多數人講粵語,即係白話「方言」,其實煲東瓜原本根據嘅北平話,本來又咪係一個地「方」之言「語」!

用母語教學,係腦裡邊即刻接收,學起中文嚟,直接快趣。點解要矮化粵語?點解要用煲東瓜教書?老豆教落:寧賣祖宗田,唔賣家鄉語!咁快忘記咗早排係廣州,示威撐粵語嘅震撼場面呀?我哋誓要保存香港呢個剩番嘅粵語根據地。班擦鞋仔為推普廢粵造勢?要我哋放棄固有傳統?身痕呀?勢係假啦!

掉那媽,頂硬上!——明末袁崇煥
5•2•2014

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论