2014年3月26日星期三

香港獨立媒體: 退休人士請注意… …

 
How To Lose 19.8 lbs In 21 Days.

Lose weight the right way and keep it off.
From our sponsors
退休人士請注意… …
Mar 26th 2014, 12:50, by 股壇馬克思

J P Morgan 剛發表《2014年退休指南》(2014 Guide to Retirement),發現1993至2013年,投資者如長揸標普500指數,年均回報達9.2%。過去7年,中間有金融海嘯,標普500指數總回報也有約31%,平均年回報率也有約3.9%,都有通脹咁上下,大概做到保值。換言之,似乎長揸美股大藍籌都Okay。投資銀行可能用呢D數字說服客戶買基金,長線投資應該好過自己短炒,有人幫你睇,就更可以唔止3.9%(不過,管理費就好金)。

不過,港股冇咁好彩,恒指過去7年的平均年回報率僅僅1.4%,明顯跑輸通脹,錄得負實質回報。呢個係說明,長線買港股藍籌,都好容易得個桔,例如匯豐(00005),7年前係紅底股,宜家80蚊都唔夠,計埋D息都打唔到和,要蝕。咁呢個係唔係短炒投機嘅理由?不過,短炒一樣係揀啱就發達,揀錯就瓜得喎。簡單黎講,諗住買股投資退休,都睇眼光同彩數,好鬼難。難怪有咁多人買樓投資,7年前隨便買間樓,到宜家都未賣,點都有得賺。

退休都要險中求,我勸你咪掣。對平民百姓黎講,退休要穩陣,並唔係靠股票呢種金錢遊戲。有錢買樓會好D,但宜家息口蘊釀上升,樓價唔會只升唔跌,都要諗過。最穩陣都係要靠政府公帑,即使你好憎D高官特首都咁話,尤其係公營醫療。冇錢睇私家醫院嘅香港人,生老病死,都離開唔到間政府醫院呀。

用慣香港政府醫院服務,可能唔覺咁重要,但係,你睇下大陸同美國就知,由中產到貧民都唔敢病。最近睇左一篇New York Times的文章,作者Eric Wee算係中產,但佢就好羡慕妒忌自己隻狗,40蚊美金左右一個月嘅醫保費就幾乎全包。佢同佢老婆就冇隻狗咁好,一直要俾200幾蚊一個月,仲好多野唔包;係奥巴馬嘅醫療改革之後,保費仲貴左一個double都唔止,但又未窮到有資格攞政府醫保補貼資助,結果,一個月要俾成600幾美金,但係,都係好多野唔包,連急症室服務都唔係全包。

其實醫保就係變相把健康交俾資本主義嘅金錢遊戲,好唔穩陣。香港政府成日叫人買醫保,想卸膊,但如果香港真係變左美國或大陸咁,醫保主導,公立醫療系統縮皮,我諗我地好快有人佔中佔立法局佔特首辦。到時唔係學生帶頭,一定係我地呢D老餅帶頭,我地仲唔同佢死過?

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论