2014年3月31日星期一

香港獨立媒體: 仲未遇怪魔,我已經變大個

 
Take the Style Quiz

Join JustFab and get one pair of extraordinary shoes or bag every month, handpicked for you by our fashion experts.
From our sponsors
仲未遇怪魔,我已經變大個
Mar 31st 2014, 05:16, by 孔明

我覺得依個年代嘅細路仔同細路女都好可惜,永遠感受唔到以前卡通盛世嘅時代。

話說早排去左做義工,幫手帶一班五年級小學生去社區參觀。為左帶動氣氛,我係架旅遊巴上面拎住支咪同佢地講:「橫掂仲有一段路程先到,不如等我唱歌比大家聽!」

學生們聽罷即時起哄,於是我就問:「想我唱寵物小精靈定係數碼暴龍?」

點知,車上所有學生都臉帶疑惑,好似唔知我講緊咩,有啲話聽過個名但未睇過。

我再問:「咁其實你地依家睇咩卡動片?同埋聽緊咩歌?」

點知答案係一大堆我未聽過,又疑似韓星嘅名,而且佢地平日放學都要去補習,返屋企都係上網,仲邊會開電視睇? 同埋依個年代嘅卡通片更不值一提......

以前無線亞視播嘅卡通片真係陪住我地長大,好多套都好好睇好有意思 。

簡直就係童年回憶產物! 但依家好多小朋友連龍珠都冇睇過,女仔連美少女戰士都未睇過,極其量都只係聽過個名。

其實真係好懷念以前卡通片高峰期,特別係八、九十年代,而以下落黎嘅卡通片你又識幾多?

反斗劍神、小孩子的玩具、幽遊白書、咕嚕咕嚕魔法陣、龍珠、為食龍少爺、鬼神童子、中華一番、數碼暴龍、皇家雙妹嘜、飛天少女豬事丁、寵物小精靈、熱血最強、男兒當入樽、浪客劍心、四驅兄弟、神風怪盜貞德、棋靈王、百變小櫻、不思議遊戲、忍者亂太郎、新世紀福音戰士、亂馬1/2、櫻桃小丸子、超級小黑咪、婚紗小天使、魔劍美神、飄零燕、長腿叔叔、熱血排球、外星毛查查、天才小魚郎、高智能方程式賽車、地獄老師、大咀鳥、超速搖搖、微星小超人、BomBom彈珠人、哈姆太郎、行運超人、BB保你大、晴天PIG PIG、辣妹掌門人、反斗小王子、蠟筆小王國、IQ博士、超魔神英雄傳、徽章戰士、怪盜聖少女、魔法騎士雷阿斯、神風怪盜貞德、踢出我天地、魔動王、傻版疆屍、機動警察、鋼鐵神兵、狂歡三寶、銀河醒目女、超人迪加/超人帝拿、高達、異空大冒險、三眼小子、蠟筆小新、叮噹、遊戲王、足球小將、丁滿與彭彭、金田一之少年事件簿、聖鬥士星矢、娛樂金魚眼、黃金勇者、足球風雲、疾風無敵銀堡壘、鬼太郎、熱鬥小馬......

我隨手咁數都數左三十幾套,仲要唔止咁少,依堆卡通片簡直就係童年回憶黎。

我覺得同依個年代最大既明顯分別就係……

以前不分男女老少都會睇卡通片,我地仲會公開討論,非常開心 ,男仔會睇美少女 , 女性化嘅卡通片,女仔都會睇男性化嘅卡通片,我地嗰陣完全唔覺係問題,反而成為大家嘅話題。

依個年代,你講卡通只係話毒,唔好同人講你有睇卡通,一講出黎就話毒或者低b,更何況睇女性化嘅卡通?

以前嘅卡通片,重點講「勇氣」、「友情」、「夢想」,我地都係帶住熱血成長
而家嗰啲,「賣肉」、「萌」……頂佢個肺,你話個世界而家似乜?

仲有……唔止卡通好睇,歌都係重點,簡直就係唱到街知巷聞,啲主題曲真係好好聽,唔理日文又好,廣東話又好,一樣咁正,以前仲有兒歌金曲頒獎典禮就知以前卡通片熱潮幾重要同盛世!

依家你同依個年代嘅小朋友講以前卡通,佢地都冇無興趣睇,佢地根本唔知以前嘅卡通係幾咁神,係幾咁好睇……

卡通片真係一代不如一代,好可惜佢地無咁嘅童年回憶。

嗚呀!好懷念係小學操埸扮小智甩帽轉身一野掉個精靈球出黎大叫:「出黎啦!噴火龍!」之後啲同學仔就扮噴火龍跳出黎係到鳩跑。

以前睇卡通片係一種潮流 :

播數碼暴龍,全香港細路都會玩數碼暴龍機;
播天才小魚郎,就勁多人去釣魚;
播寵物小精靈,全香港細路都會打GAMEBOY玩 ;
播超速搖搖,全香港細路都會玩搖搖……

圖為我最鐘意嘅卡通片數碼暴龍01,依套根本唔係一套簡單嘅卡通片,入面又熱血,又感動,又講兄妹,兄弟手足之情,友誼,真係咩元素都有,會睇到好熱血,會感動到流淚 ,好睇到痴線。

最令人心痛係太一明明同阿空係一對,但最後竟然比MK大和食左,而太一永遠只有亞古獸!

屌!原來數碼暴龍嘅角色關係,係嗰時已經咁寫實!

唉,真係「仲未遇怪魔,我已經變大個」 sad……

(題為編輯所加)

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论