2014年3月31日星期一

香港獨立媒體: 教育界「普選之路」研討會:劉江華 X 周融

 
How To Lose 19.8 lbs In 21 Days.

Lose weight the right way and keep it off.
From our sponsors
教育界「普選之路」研討會:劉江華 X 周融
Mar 31st 2014, 03:23, by 田涗

陣容鼎盛,能不參加嗎?

且說早前拙文已論及一堆教育界潛藏的親中組織,早前又收到香港通識教育協會講座宣傳,題為「普選之路:停步?邁步?」,嘉賓陣容鼎盛,不容有失報名參加。

研討會由香港通識教育協會和「香港新動力」主辦,前者早前文章已有提及,是親中的「新一代文化協會」屬會,「新一代」宗旨其中之一為「倡導並創造條件讓青年學生認識、關心祖國,感悟、宏揚中國文化,藉此培養青年人對國家民族的歸屬感和責任感」;至於「香港新動力」倒是第一次聽,會上派發單張講該會是「帶領青年共同參與社會,建設香港,貢獻祖國」,亦會搞「政治人才培訓班,務求為有志參政、議政、論政的青年朋友提供培訓」的智庫組織。

到了會場,禮堂中其實劃分了位置,分有「第一組」至「第八組」的座位,當時百思不解,及後又看見「公眾報名」的位置,原來是次講座既為「研討會」,亦為「香港教師重慶團出發前聚會」,大抵主辦單位怕無人黎,所以要兼搞聚會充撐場面…事實上諾大可容納310人的禮堂,最終只有嘉賓十餘人、公眾報名十餘人,但重慶團友卻足有近七十人,貽笑大方。

DSC_0793
組聚:香港教師重慶團出發前聚會

DSC_0788
左起:劉江華(政制乃內地事務局局長)、劉世蒼副校長(香港通識教育協會主席)、周融(幫港出聲發起人)

早已預料無咩特別,但選擇晨早十點聽講座,還是希望有那麼一點特別。不過坐兩個鐘,還是後悔無訓多兩個鐘。劉江華老油條,皮笑肉不笑咁由「歷史、憲制、政治」三點講解,由委任港督時無人有訴求話要選,到回歸後由選舉委員會間選走向一人一票直選,統統歸功於基本法。

「以前中英聯合聲明都係話由選舉或者協商產生,都無講要普選。其實普選嘅法理基礎係基本法同埋2007年人大常委嘅決定。基本法係當年草委會傾咗4年08個月決議,所以係1990年4月4日頒佈時都受到市民大概認同。」

之後就交代返憲制上立法步驟,同埋特區政府已透過安排議員與中聯辦交流、林鄭晚宴、上政黨解釋同訪滬等釋出善意,廣泛諮詢。一切「希望有商有量」,「過唔到就政制原踏步」。講完,一輪官腔,意料之中。

反而周融不愧係傳媒人,用大量比喻同語言偽術,引導人支持其講法。而且佢選擇企起身行到場中間講,語調豐富,比皮笑肉不笑的老油條劉江華更引人注目。半小時分享,都圍繞住和平有商有量,實際係反佔中:

「2005年政改停步,我地失望,但無實際損失;但今日唔同,我地過唔到就會有佔中,就會動亂。大家睇下台灣、泰國,我地係咪想咁樣?所以我地只有邁進。

呢種漠視背後各種政治社會同文化因素嘅比喻,將佔中喻為台灣同泰國的問題,區區當然齒冷,但在座竟然好多人點頭認同。繼續講落去,就係將佔中講成暴亂、恐嚇,係「攻擊別人、打別人」,呼籲市民SEND E-MAIL俾泛民議員,表達唔想佔中云云。總結扣緊返在座老師,話「不要將憤怒同痛恨放入小朋友同年輕人腦袋,使青少年變成只識痛恨嘅人」、「各位老師係第一行前線,亦係最後防線」。最後竟然將佔中指為「睇下阿爾蓋達、以色列、巴基斯坦」,「唔好俾仇恨掩蓋愛與和平」。真係令好多指責佔中太溫吞唔知做緊乜嘅基進泛民朋友情何以堪。

及後半小時提問環節,都係沉悶收場。基本上無乜火花,只係問周融1,600人提委會方案、點解一定要2017唔可以等2022、2027、特區政府如何處理挑戰法律嘅佔中人士保障市民等等。唯一係區區問一條愛國愛港問題,斥責中央搬龍門,已經令在座其他人側目。當然轉頭劉江華就一個太極耍走了,意料之中。

其實成個研討會講過乜?就係耍官腔同官腔。但總有人係被呢啲官腔活動影響咗,從而相信政府立場反對民間運動。周融後尾被問及係唔係所有群眾運動都係唔啱?

「其實好多時候睇你嘅理念啱唔啱,成功嘅就係成功嘅公民運動,不成功嘅其實本身就唔可以成功,因為你嘅理念不正確。好多人以為自己係正確係正義係啱晒,但只有成功先可以證明你係啱嘅先證明你嘅理念正確。」

呢種成王敗寇卻變成是否正確嘅語言偽術,會上周融講咗幾次。見在席公眾頻頻點頭,我真係被佢地吹到啤一聲。

親中統戰組織嘅工作已完成,劉江華急步離開,周融同支持者合照,重慶團開始聚會。區區離開會場,門外旁沱大雨,天色陰沉。慨嘆無花生食,後悔無訓多兩個鐘,黯然歸家。

DSC_0786
有商有量宣傳單張,「提名委員會提名」

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论