2014年3月14日星期五

香港獨立媒體: 廷峯隨筆 - 香港球迷與打氣團的矛盾關係

 
Take the Style Quiz

Join JustFab and get one pair of extraordinary shoes or bag every month, handpicked for you by our fashion experts.
From our sponsors
廷峯隨筆 - 香港球迷與打氣團的矛盾關係
Mar 13th 2014, 16:59, by 高登廷峯

香港球迷對打氣團既存在好兩極化、好矛盾。

一方面,香港既球迷認為打氣團揮旗、企係度吶喊係阻住你睇波,因為你地覺得買左個幾十蚊既飛入左場睇波,你就可以話哂事。但係香港球迷又真係好希望有人打氣,因為佢地都知道一場波冇打氣團,就會難以投入比賽。

歸根咎底,係因為香港球迷並唔識得尊重--打氣文化

外國舉行既賽事,多數係由打氣團帶領一眾既球迷去唱歌、嗌口號,但係呢啲係外國見慣見熟既場面,係香港就好少見。因為大部份既香港本地波球迷從來唔參與打氣,佢地真係以為入場睇波,就真係只係「睇」場波。

打氣文化,唔係必定會存在係球場,如果冇新血加入,打氣團一樣會意興闌珊,甚至會解散。

舉個例子:

其實球場既打氣文化,就同香港既本土意識一樣。今日你唔幫手發聲,去爭取、去維護,到聽日你想搵人發聲既時候已經太遲,因為已經再冇人可以幫到你。

有啲野,你唔去做、唔去試、唔去爭取、唔去參與既話,慢慢,慢慢,你就會發覺佢消失左架啦。

我明白香港球迷係好怕醜、好慢熱,但係大家都唔好忘記,打氣團既球迷都同大家一樣,只係佢地可以踏出佢地自己既框框,敢企出嚟。

大家如果唔想香港足球既打氣團一個一個咁縮水、消失,下次睇波既時候,不妨同打氣團既人講句:「不如一齊打氣呀!」

我相信,佢地係絕對唔會拒絕你既。只要你肯企出嚟,你就係球隊既第十二人。

一種文化、一種精神、一種關係,有時候就係咁樣建立出嚟。

高登廷峯Facebook Profile:
https://www.facebook.com/hkgoldentingfung

FIFA HONG KONG PATCH Facebook Page:
https://www.facebook.com/fifahongkong

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论