2014年3月10日星期一

香港獨立媒體: 【今期流行】民主比卡超

 
Get the newest, latest, hottest

Find shoes, heels, flats, active, essentials and more in the latest styles. Save up to 40% on select items.
From our sponsors
【今期流行】民主比卡超
Mar 10th 2014, 05:03, by 刺青雜誌

原文刊於此

文:藍骨

面對無能腐敗嘅政府,往往會令人萌生無政府主義嘅幻想,叫人民喺冇約束嘅社會之中自律自由咁生活,選擇自己嘅路。呢個理想嘅國度喺現實世界之中仲未有實現,不過最近喺網上就有一個好有趣嘅實驗,畀人試下到底完全嘅無政府主義到底會係一個點樣嘅情況。

今次嘅實驗係由著名嘅遊戲直播網站 Twitch 舉辦,開放經典嘅寵物小精靈(紅版)遊戲畀網友參加控制,特別嘅地方係果萬個網友都同時控制一個角色,喺即時對話之中直接打指令,就會自動變成遊戲入面嘅動作,好過癮。雖然遊戲嘅目標好清晰,而且大部份人都知道個流程應該係點樣,但係每個人都有唔同嘅玩法,結果一開始主角連開始嘅城鎮都離開唔到,只係不斷自轉,而且太多人不斷打「Start」,令主選單彈出嚟,阻住遊戲繼續落去。

最初啲網友都感到好氣餒,估唔到一班人要一齊控制一個角色係咁困難,不過慢慢都開始達成一啲共識,令遊戲可以好慢咁繼續落去。Twitch 大概都睇唔過眼,後來加入咗禁止人不斷打「Start」阻住遊戲進度嘅規則,而且仲有新嘅「民主模式」畀人投票決定下一個指令,而「無政府模式」同「民主模式」係可以透過投票嚟切換嘅。係新嘅「民主模式」之下,遊戲進度就快咗好多,減少咗自轉嘅情況。當然,咁樣就令一班「無政府」支持者不滿,如是者過咗超過 16 日之後,終於打爆機。依家正係進行緊新一輪嘅水晶版遊戲。

呢個社會實驗雖然唔係直接測試無政府社會嘅實行,但係都畀人感受到完全嘅自由之下,係好難達到一個共識去令遊戲順利咁繼續落去。喺寵物小精靈遊戲裡面,已經有一個既有嘅規則同路線畀人去跟隨,尚且有咁大嘅問題,如果係擁有無限可能性嘅現實世界入面實行完全無政府主義,後果可能會更加嚴重。而後來加入咗「民主模式」就係一個更加好嘅示範,投票雖然有令一部分玩家嘅決定被否決,但係就令大多數人嘅指令可以順利咁執行,遊戲進度都明顯快咗好多。喺呢個簡單嘅實驗成為社會嘅縮影,其實都好值得我哋反思。

難得有個咁有趣嘅遊戲實驗,大家都可以去感受一下幾萬人一齊玩寵物小精靈係一個點樣嘅情況,甚至自己玩埋一份都可以。有興趣嘅朋友可以去下面連結睇睇。

http://www.twitch.tv/twitchplayspokemon

【今期流行】:

今期流行的除了椎名林檎,還有一堆我們無時無刻都接觸著的電子產品。無論對科技熟悉與否,推陳出新的產品,總是推著我們走。稍瞬即逝,一日千里的科技潮流,要如何準確捕捉,洞悉背後的暗湧,是這時代值得留意的課題。如果有獨特的見解,務必留言分享。

原文刊於此

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论