2014年4月21日星期一

香港獨立媒體: 童年回憶之粟米批

 
Crabtree & Evelyn.

Pamper yourself and save money with value size items on sale.
From our sponsors
童年回憶之粟米批
Apr 20th 2014, 18:23, by 張秀賢

對唔住,呢篇文1999。

不過,我呢個moment真係好興奮,心情好難去平復,搭緊紅van都要打我嘅感受出嚟,所以各位,請體諒我嘅1999。

唔知大家知唔知,M記粟米批係乜東東嚟,但係對我嚟講,係非常有親切感,係難以磨滅嘅童年記憶。

記得喺我小學嗰陣,M記出左三款驚天地,泣鬼神嘅產品,一款係韓式烤餅,另一款係飯tastic,第三款一定係___批,當年佢出左芒果批,香芋批同粟米批,其中最迷倒我嘅,一定係粟米批。

我自細已經好鍾意食地門粟米蓉人地就會腐乳撈飯,而我就好鍾意粟米撈飯,而家去到我住宿舍,入倉嘅必須品一定有地門粟米蓉。

粟米同M記批呢個配搭真係世界級,冇得輸,鬆脆嘅外層,加埋甜甜嘅粟米蓉,食完真係嘩一聲,好鬼正,去到打緊字呢刻,我都好似細味緊個粟米批咁,甜絲絲
最重要最重要嘅係,佢係香港M記發展史上嘅一個謎,我問過身邊好多人,大家都好似唔知佢存在過咁樣。

曾經有朋友問我,M記最好食係咩?將軍漢堡?真膚淺。蘋果批?未算係最好食。咖哩漢堡?同食屎差唔多(我指個賣相)。我答粟米批,個個都目澄口呆望住我,個表情就好似知道梁振英唔講大話,曼聯唔踢英超,嚟香港踢港甲一樣樣。

我發覺有兩種M記產品,我身邊嘅人係冇印象,第一係粟米批,第二係粟米魚柳飯
大家淨係知道而家M記有飯食,但係完全唔知道M記14年前已經賣緊飯。我記得,2000年個書展,我同屋企人去行完通宵,去左M記食宵夜,我當時就去左食嗰個飯,同外面嘅粟米魚柳飯差唔多味。

大家去到呢度,可能會懷疑我點解做左M記打手,連14年前嘅嘢都咁清楚。我梗係清楚啦,因為佢係我有記憶以來,第一次腸胃炎呀嘛。我對M記一直以來都好有感受,除左小學做專題研究成日去食,10歲時喺安定M記開過生日會,我最深感受嘅,一定係M記粟米批。

今年粟米批重出江湖,我敢講,呢件一定係2014年最大嘅事,我咁多年以來最令我振奮嘅M記新聞。

Sorry for 1999 again。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论