2014年5月22日星期四

香港獨立媒體: 亞洲挑戰盃:【東南亞半場勁旅 - 老撾】

 
亞洲挑戰盃:【東南亞半場勁旅 - 老撾】
May 22nd 2014, 11:46, by Momay

亞洲挑戰盃B組今日又有『雙料娛樂』上演喇,分別係老撾對菲律賓(19:00)及阿富汗對土庫曼(00:00)。阿富汗對土庫曼係焦點所在,不過就唔講住,而亞洲級無敵新興勁旅(自稱力迫日韓唔係老屈)菲律賓咁『犀利』一定贏硬拎冠軍入亞洲盃在大炒日本都似所以就更加唔洗講,不如講講啲WFC啲嘅,老撾國家隊啦!

東南亞錦標賽我由98年睇到今日,有8屆之多,對老撾足球都有少少感受要分享下。老撾足球呢幾10年來喺東南亞中都係處於一個弱勢位置,不過老撾足球算係東南亞足球弱勢系列中實力比較好嘅一隊(近年已經冇呢回事)。雖然老撾係亞洲足球『弱者』,但老撾嘅球員唔係垃圾,部分球員個人技術係幾好,球員身上帶有所謂典型東南亞足球員嘅特質,普遍身材唔高,但速度快及技術好,不過由於國家隊內大部分唔係全職球員,缺少專業訓練下,國家隊成積有限,而且一支以打快速防反為主嘅國家隊,卻長期面對住體能一般嘅毛病,『下半場老撾嘅體能係一個考驗』,呢個已經係老撾足球公認問題。近年嘅老撾國家隊打咗唔少『半場好波』,佢地絕對係有能力組織到去對方禁區射門,而且打得有板有眼,但好奇怪嘅係下半場老撾就會判若兩隊,除咗體能下降受影響,球員嘅心理都係一個大問題。

老撾『半場好波』紀錄
中國 7-2 老撾,半場中國 1-2 老撾
馬來西亞 4-1老撾,半場馬來西亞 1-1老撾
新加坡 4-3 老撾,半場新加坡 1-2 老撾
馬爾代夫 7-1 老撾,半場馬爾代夫 1-0 老撾,下半場老撾扳平在輸
老撾 1-5 土庫曼,半場老撾 1-1 土庫曼

今次老撾嘅挑戰盃大軍名單中,有5個球員喺泰國踢職業聯賽,其他球員都係效力本土半職業球會,隊內有職業球員,有學生及警察。老撾有自己嘅足球聯賽,但呢個聯賽係有職業球會、半職業球會及業餘球會,並非一個全職業聯賽,儘管近年有唔少球會請職業外援,令聯賽更加激烈,但水平有限,所以去泰國踢職業聯賽就成為老撾職業球員嘅『路』,今次老撾嘅挑戰盃大軍名單中,有4個球員喺泰國乙組揾米路,包括隊長蘇薩瓦(Ketsada souksavanh)、S.沙山拿(Sopha Saysana)、L.沙山拿(Lembo Saysana)及前鋒沙亞活迪(Khampheng Sayavutthi),另外一名叫萬青康(Soukaphone Vongchiengkham)嘅中場球員就踢緊泰國甲組。由於老撾與泰國接近,有啲生活文化亦好接近,所以老撾球員好易適應泰國嘅環境,在加上老撾球員人工便宜,於是乎一啲經濟力較次嘅泰國甲乙組球會就向老撾球員招手,令老撾球員多咗機會出外。

老撾國家隊喺國際賽中都爆過好幾次冷,而且近年贏過菲律賓,雖然菲律賓今場有2個主力可以出場,但唔係真係自稱力迫日韓就真係亞洲新興勁旅,所以佢地對住老撾都唔係100%贏硬。

ps.今次老撾嘅挑戰盃大軍名單中所見25歲以上球員不足5人,體能下降真係一個問題?

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论