2014年1月20日星期一

香港獨立媒體: [丙組]油尖旺 2-1 沙龍元老(駒騰)

 
Shop Tervis tumblers.

Create a one of a kind personalized gift. It's fun and easy to design!
From our sponsors
[丙組]油尖旺 2-1 沙龍元老(駒騰)
Jan 19th 2014, 15:19, by Momay

今日港足有多場比賽喺港九新界上演,想睇有保証嘅,俾60蚊入旺角大球場有甲組聯賽傑志 vs 太陽飛馬,想睇其他比賽?九龍仔有乙組聯賽永義 vs 葵青,斧山道運動場有丙組油尖旺 vs 沙龍元老,天水圍運動場有丁組聯賽葛士寶朋友 vs 首飾等等,任君選擇,最怕你唔郁。

我參加咗《一個月甲乙丙丁睇到你仆街冚家鏟盲腸炎下照撐港足大行動》(簡稱盲撐港足行動)呢個性幻想飛機計劃,盡量每個月嘅4週抽時間睇4-5場現場比賽,甲乙丙丁各睇一場,因為香港足球唔止頂級聯賽嘅甲組,仲有乙丙丁組、預備組、女子聯賽及青年聯賽,今個月睇咗一場甲組,一場青年聯賽及兩場丁組,所以今日就選擇咗丙組觸目大戰油尖旺 vs 沙龍元老(駒騰)。

出發去斧山道運動場前應該做咩?應該食飯囉,人唔食飯點得呀?首先搭小巴出聯和墟,聯和墟有北區美食天堂之稱,多間北區著名餐廳都喺聯和墟,但係我就揀咗冇咩人堂食嘅《和豐園》,食咗個厚切餐肉蛋飯加屎汁(沙爹汁)加多杯凍茶多啲人奶,30蚊,普普通通嘅碟頭飯,要食平啲可以上街市,要食好啲可以去《群記》,要食簡單啲可以去《四眼仔腸粉》,但揀《和豐園》,就係貪呢度冇咩人,唔洗聽到咁多嘈雜聲,不過今日跑馬日,所以午市都有幾檯客賭馬,雖然我唔賭馬,連波都唔賭,但睇住佢地一邊食麵一邊屌老母屌到反起在甩埋出黎在用aa超能膠黐返在屌,明明唔識你都可以走黎話你知呢隻馬幾好幾Fit又剩,又真係幾有趣,不過如果賽馬只有賽馬,賽馬只有欣賞,冇得投注嘅話,今日《和豐園》午市分分鐘我一個包場。
我又諗起一個假設問題,港甲開賭,對香港足球之益處就係有錢袋,可以用呢啲錢搞青訓及提升球員人工等,壤處就係大部分人只為賭,你打成點關我柒事,最緊要我贏錢,我贏錢,你就係一個好球員,我輸錢我就屌你老母個臭,成百人喺旺角大球場門口企喺到等你出黎,啲球員就慘,冇得賭嘅時代已俾人屌到爆炸,有得賭嘅時代俾人屌得更勁,啲賭仔可能擋你係隻馬咁屌,香港足球可能多咗少少收入但就苦了一班球員咯。

講返場比賽先,現場有幾十個球迷喺看台睇比賽,以年青人為主嘅油尖旺不敗積37分暫列丙組第一,而擁有多位前甲組球員嘅沙龍元老(駒騰)就暫列第七,今場油尖旺派出鄭廷智、陳海彰、覃鉅晴等球員,沙龍元老就派出郭文迪、李韋狄、羅振南、阮健文、賴啟卓、楊熙智等球員,現場沙塵滾滾,不過冇咩好講,乙丙丁係咁上吓。
上半場沙龍元老攻勢較多,但油尖旺反擊速度高,戰情都幾緊張,16分鐘油尖旺攻勢,一個直線單刀破門領先1比0,22分鐘沙龍元老楊熙智近門撞射高出,半場完。
下半場油尖旺嘅邊後衛覃鉅晴K角位遠射略略高出,26分鐘油尖旺把握沙龍元老中場失誤單刀在射入成2比0。42分鐘沙龍元老底線傳中,似射似傳下笠入追至1比2,最後油尖旺 2-1 沙龍元老贏波繼續不敗,油尖旺嘅覃鉅晴攻守皆可,今日其中一個亮點球員。

睇得乙丙丁組,預咗有啲球員名不經傳,所以我呢啲未進入智能電話年代嘅原始人,如果決定去睇乙丙丁組,喺前一晚會抄低兩隊球員名單,在用Google揾吓陌生球員嘅資料,打咩位、打過咩球會,呢啲資料都會抄低喺筆記簿內,咁係因為我覺得有心去睇嘅,應該要有少少準備功夫,HKFA.COM資料不足係好正常,資料不足下就要靠自己去發掘,我末必認到場上22個人,但至少唔好連邊個叫羅振南、潘嘉煒都唔知,但我更希望HKFA.COM可以加返個球員冧把,雖然WFC。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论