2014年2月10日星期一

香港獨立媒體: 《如果輪迴能選擇…做隻貓,做隻狗,定做港人?》

 
Get the newest, latest, hottest

Find shoes, heels, flats, active, essentials and more in the latest styles. Save up to 40% on select items.
From our sponsors
《如果輪迴能選擇…做隻貓,做隻狗,定做港人?》
Feb 10th 2014, 02:31, by 姐死姐還在

《如果輪迴能選擇…做隻貓,做隻狗,定做港人?》

終於都過完年,又可以肆無忌憚的講D大吉利是野,我一路都好想講下輪迴呢件事。

我一直覺得「死左輪迴」呢個制度好systematic,將你一世做過的事全面積分化,量化咁計算你下世去邊,做咩,有咩結果。

我以前一直都有一個疑問,如果呢個世界有輪迴,點解全球人口數字會上升?如果個世界一開始有1000人,死左有得輪迴,咁點解個世界唔係永遠keep 住得1000人。後來,我有個好醒的朋友解答左我呢個問題:「個世界人口會增加,係因為有D 動物會輪迴做左人,你都見呢個世界愈來愈多瀕臨絕種動物啦。」佢咁講完,我再確定輪迴好合理。

先幾日過年我睇新聞,又見到鄺美雲隻愛犬Cash 出來同大家拜年,令我又再次諗起輪迴呢件事。如果人做好事下世有得keep 住做人,做壞事下世要做動物,咁鄺美雲隻Cash輪迴個條數係點計出來?到底佢上世係唔係做左100單好野,但又做左100單壞事,介乎於好人與壞人中間,所以今世佢有得住得舒適,食得招積,但就係要活係動物的軀殼入面。

單單Cash個名,就知佢家底唔錯,我印象中,有錢人D 狗先會改英文名,我以前識得的動物sss 都是用中文名,例如街口生果檔的旺財,學校隻小白,徐同學隻黑貓「徐黑」。Cash 其實都有招財的寓意,只是窮人會叫帶金,有錢人就會叫Cash。

到底10歲的Cash住得有幾舒適,食得有幾招積呢?
事業方面,得到鄺美雲的栽培下,Cash 贏在起跑線上,兩歲就成為專業人士,現職動物醫生,事業有成。愛情方面,Cash 的婚姻生活美滿,09年舉行大婚,迎娶門當戶對的靚老婆Sa Sa,Cash 的外母就係雞汁May姐,馮美基,佢地仲生左5胞胎添。食住方面當然講究,Cash 家住深水灣大宅,豪宅地段,風涼水冷。外母係May姐,當然日日有食神啦,報紙寫Cash 係食鮑魚同鵝肝補身的。Cash仲有皈依佛教,有哂心靈寄託。

睇完Cash 的生活,撞鬼囉,我竟然會真心的去羨慕Cash。諗深一層,係香港生活,想成為專業人士,舉行大婚組織家庭,買層深水灣豪宅,食鮑魚補身,成個package 對於打工仔來說,真係impossible。想簡簡單單,儲個首期買個瓦遮頭,都好有難度,我點會唔羨慕Cash呢。

如果輪迴能選擇,比你揀多次,會想做住劏房,日做n 小時的香港人;定係住得舒適,做狗出色的Cash呢?真係人生交叉點,好難揀。(星期日的晚上,仲有幾個鐘我又係office 喇,呢刻我係幾咁羨慕Cash 呢!)

PS. 我其實仲有一個疑問,Cash 皈依佛教,但點解又可以係教堂舉行大婚?哈哈哈哈。我問下架渣,Cash 唔好嬲,祝你生活美滿,日日有食神!

原文載於「姐死姐還在」Facebook 專頁:
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=205918146283199&set=a.16470152373...

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论