2014年2月10日星期一

香港獨立媒體: 《化左灰,我都認到邊個係香港人》

 
Get the newest, latest, hottest

Find shoes, heels, flats, active, essentials and more in the latest styles. Save up to 40% on select items.
From our sponsors
《化左灰,我都認到邊個係香港人》
Feb 10th 2014, 13:37, by 姐死姐還在

《化左灰,我都認到邊個係香港人》

2月10日,人民日報海外版刊登了一篇題為《"香港地"融合"内地客"》的文章,內容提及「内地客人学会"入乡随俗",变得越来越文明。一些鼓吹民粹的本地人,以各种各样的政治口号去抹黑、污名化内地游客,这是严重扭曲的排外心态。」文中仲訪問左一位尖沙咀sales,引述佢話:「他放假时到尖沙咀广东道闲逛,鲜少见到乱扔垃圾和随地蹲下等陋习,他认为现在已难以根据外在行为分辨内地人和香港人。」

睇到「尖沙咀sales」話:「已很難分辨內地人和香港人」,我就知佢唔係訪問香港人啦。睇《森林和原野》角馬大遷徙,隻隻角馬sss都好似copy and paste一樣,咁你估D 角馬sss又覺唔覺佢地自己係一模一樣?D 角馬會唔會認錯自己老婆仔女呢?你唔係角馬你當然唔識分啦,角馬sss就當然唔會覺得自己同其他角馬一模一樣,梗認得自己老婆仔女啦。同樣地,大陸人就當然分唔到邊個係香港人,邊個係大陸人啦;但作為香港人的你,你就好似隻角馬咁,你點會分唔出邊個至係自己同類。就算化左灰,我都認到邊個係香港人,邊個係大陸人。

我唔知我用左咩Formulae 分辨大陸人同香港人,但總之,去到尖沙咀,你係香港人,你就自自然然分辨到。我是認真的, 大陸人擁有的氣質獨一無二,那陣大陸氣息係會飄出來,如果你係香港人,你懂的。你行出廣東道,個D 「充滿自信,覺得自己就係范冰冰」嘅咪係大陸女人囉;佢隔離個個「剪平頭裝,覺得自己好多錢,自覺係黃曉明」嘅咪係大陸男人囉。你明我講咩嘅,「邊個識分嘅舉手?」

「大陸人有進步,變得愈來愈文明」,在開玩笑嗎?香港人又唔係大陸人的家長,我冇需要睇你成長的,而家係唔係要我讚你叻仔呀?你來我地頭,我主場,你守規矩唔係應份架咩。到了2023年,香港每年將有一億遊客來訪,當中大部分是內地遊客,你而家明點解香港有樓會無啦啦沉降啦,大陸人有份踩沉香港架。

如果你是香港人,你而家竟然同「尖沙咀sales」 一樣分唔出邊D 係大陸人,邊D 係香港人,咁等我教你幾招,進一步強化你如何認得出你的同類,分辨出邊D 係大陸人。

--> 大陸人好like 身體接觸的,佢問你路,佢會拍你膊頭,而其實佢係可以用口問你的。

--> 大陸人搭地鐵或者排隊,佢pair 手會好自然的從後頂住你的背部。

--> 大陸人去景點影相,好鐘意將你的個人照變成團體照,佢永遠企係你畫面重要位置。

--> 大陸人問你路,你識路,佢先講唔該;但你唔識路,佢會即刻行開 。
(其實係問我而我唔識路,你都要講唔該的,正如你打輸官司你都要比律師費啦。)

--> 明明地鐵個排座位已經有一格格,大陸人仲會係你隔離叫你「擠一下,可以多坐一個小孩」
(其實你想「擠」,唔代表人地要陪你「擠」的)

--> 大陸人小朋友係垃圾桶大小二便,佢D家長會話:「沒辦法,小孩忍不住,你們不能體諒一下小孩嗎?」
(其實我地不體諒的不是小孩,只是不能體諒不懂教小孩的大陸人,出街前「痾清佢」是常識吧,去去下街,「唔係好急都去定廁所」也是常識吧,不是去到最後一秒先去廁所的,你明嗎?)

仲有邊個唔識分辨大陸人定香港人嘅舉手?香港人對於大陸人真係束手無策,但我真係好想香港人認清自己的同類,堅守「香港水準」的文明。

人民日報原文載於以下網址,大家可入去睇,我百分之二百唔介意你話我斷章取義,我最最介意的,係你話你分唔出邊個先係香港人:
http://paper.people.com.cn/rmrbhwb/html/2014-02/10/content_1388254.htm

(圖片來源:新華網)
http://big5.xinhuanet.com/gate/big5/news.xinhuanet.com/photo/2012-07/29/...

原文載於「姐死姐還在」Facebook 專頁:
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=206421772899503&set=a.16470152373...

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论