2014年6月16日星期一

香港獨立媒體: 世界悲

 
Shop Tervis tumblers.

Create a one of a kind personalized gift. It's fun and easy to design!
From our sponsors
世界悲
Jun 16th 2014, 02:31, by 王棘蘭

近日,巴西世界盃熱爆全城,但最辣㷫我的是香港連日受襲的世界「悲」。我們的香港已面臨最嚴峻的境況,中共唔再畀面,直頭搲爛塊面,發表「蠍子過河」的白皮書,誓要毒死七百萬隻縮頭烏龜;新界東北發展,政府擺明強姦民意,強姦完再強姦,讓你們要麼習慣,要麼就自動患上斯德哥爾摩症候群吧。

人哋巴西就有世界盃,我哋香港就有世界「悲」;人哋就激戰南美,我哋就奮戰東北;人哋就打得火熱,我哋就水深火熱;人哋就落場無父子,我哋就聽話兩爺孫;人哋就買飛入場,我哋就有人賣港入共;人哋就有球証,我哋就快死無對證;人哋就比賽第二,友誼第一,我哋就乜都第二,總之愛國第一。

突然,仲畀個白皮球抽射埋嚟,但唔係旋轉弧飛死角咁有技術,而係14億個波一齊飛向龍門,黐晒線,夾硬嚟嘅,對,就像少林足球最後場波一樣,但我哋普通市民又點會識搬龍門,唔通要睇住個波入網?唔得!因為入咗,唔單只輸一球,仲會輸一世,所以大家唯一可以做就係一齊衝落球場以死相擋,守衛我們最後的防線。

你們知不知道,一場比賽,如果沒有規則,就變成了戰爭。戰爭只有輸贏,沒有打和,渴望和平,就只有打勝仗。現在白皮書已經破壞了規則,剩下的只有手段跟目的,它就是一本戰書,為戰爭掀起了序幕。

轉載自《新報》

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论