2014年7月4日星期五

香港獨立媒體: 唔好再俾人打啦!

 
Take the Style Quiz

Join JustFab and get one pair of extraordinary shoes or bag every month, handpicked for you by our fashion experts.
From our sponsors
唔好再俾人打啦!
Jul 4th 2014, 06:04, by 周諾恆 jaco

題為編輯所擬,原文略作修改。

她在六月廿七日反東北規劃晚會也來了,這是我在620集會後的 status:

「今天政總外,見到一位女士向我招手。第一眼認不出,多看幾眼,認得是小學時托管中心的老師。最惡、小朋友最怕的一位。她是退休警察。

本想專心做野。但忍不住跑過去,多年不見的她兩眼通紅,手有點抖地捉住我的雙臂說:「你小心D呀!唔好再俾人打啦!」我說:「我……我仲怕你覺得我好曳」她說「唔會!你做得啱!但係你要小心!」我眼淚完全忍不住,只懂點頭。她見了,緊緊摟著我的頭。以往仰望她訓導的我,已比她高不止一個頭。

然後她介紹,原來她一家都來了。為了支持我們。」

(謝謝 Vivian Yip Wing Lam 拍照)

ps. 加返個 remark,我在613集會清場時是主持「咪手」之一,和另外四人被拉上警車後遭毆打。

(因有人pm問我「咩俾人打?」@@)

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论