2014年1月2日星期四

香港獨立媒體: 為咗港甲,你可以去到幾盡?

 
Photoshop - Beauty Retouching

Learn how to improve your photoshop retouching skill and knowledge in 21 easy techniques! Take this course for just $25.
From our sponsors
為咗港甲,你可以去到幾盡?
Jan 2nd 2014, 14:36, by Momay

之前喺某個Forum睇到有港甲撚問:「為咗港甲,你可以去到幾盡」?多名港甲撚爭先搶答呢條戇鳩問題,有港甲撚為咗港甲,寧可放棄啪啪啪嘅良機,改去球場同阿伯互抆撚毛,有食唔食罪大惡極。又有港甲撚為咗香港隊,居然放棄投考機會,每個港甲撚都有佢嘅故事,而我呢啲戇鳩仔,就冇大家咁偉大喇,頂多只係喺開工時間蛇王走去睇吓港甲咁。

港甲冰河期階段,我返緊一份返1-6朝8晚6嘅工,一個月有成6,xxx蚊咁撚多,平日1-5包做到你仆街冚家鏟,真係好充實架,但係每逢星期六就冇咩嘢做,有時甚至冇嘢好做,喺個到基本上得我一個戇鳩鳩鎮住個場,老闆好忙要做賭神所以成日唔喺到,因此每到星期六,我都好痛苦,因為冇咩嘢做,甚至冇嘢好做,但又唔收得工,只可以等時間過。我返工最怕,第一就係啲仆街撚樣,第二就係冇嘢好做又唔收得工,我寧可做到仆街,都唔想戇鳩鳩喺到等,因為冇嘢做嘅時間過得好慢。

老闆都知道星期六好得閒,但佢死都要你返埋,點解?因為佢同總公司報我人工一日700,但到我手就只得250,即係食450,只要我返工,就算佢喺屋企訓都賺450一日,冇計啦,所謂揾多啲啫。星期六老闆直投叫我如果冇嘢做就揾地方訓捱時間,但又訓到幾耐呢?於是乎,星期六如果好得閒我就會去附近又一城睇吓啲MK妹溜冰,不過之後老闆啲糧期愈來愈遲,本來我係非常投入工作嘅,即使一個人要做兩個人嘅嘢,呢個老闆擺明揾我笨,不過唔緊要,就擋係一次人生嘅磨練,但係,我個人係戇鳩啲啫,但都有思想架嘛,所以愈做就愈灰,漸漸唔知返工做乜撚,最後變本加厲,咩責任心都拋諸腦後,星期六下午2點到6點索性行7個字去旺角場睇雙料娛樂度過,試過有電話打黎突然話有客到,搞到頭場睇咗15分鐘就要飛的返去接客,試過老闆成日星期六揾唔到我,跟蹤我去旺角場,仲買埋飛入黎捉我走,就係咁,我喺果個季冰河期賽季基本上每場到齊,星期日休息多數去睇,星期六返緊工更加照去,閒日夜晚打嘅聯賽盃都去,呢啲真係毒到生活只剩下港甲。連足總賣飛嘅都認到我,仲心諗呢條仆街係咪失業定做外圍場場都見到佢嘅,因為咁老闆成日話要炒我,我每次都話好呀快撚啲炒啦反大佢,之後連續幾日都唔返,每次老闆都打電話黎求我返,後來我去邊佢都冇問,不過我最後都係頂唔順呢份工,因為在做落去,大約大去之期不遠矣。

每次諗返呢件事,都覺得戇撚鳩,嗱,我唔係叫大家因為你嘅興趣而無視你份工,係唔想有啲人好似我咁浪費時間,不過香港人最怕嘅唔係世界未日,最怕嘅唔係共產黨打到黎,係最怕冇咗份工,所以我都唔怕教壞人。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论