2014年1月2日星期四

香港獨立媒體: 梁振英鬼崇出席美荷樓開幕記

 
Explore Cafepress

Name anything in the world, and we'll show you hundreds of products that celebrate it. Or, you can design your own.
From our sponsors
梁振英鬼崇出席美荷樓開幕記
Jan 2nd 2014, 11:39, by 蘇菲

編按:2013年12月20日,梁振英到由青年協會管理的美荷樓主持開幕,美荷樓外如戒嚴,住客也不獲通知梁振英到場,作者指當局是「防民如賊」。

是咁的,話說今日(2013年12月20日)我下午1時左右要去深水埗 YHA 美荷樓青年旅舍,跟我的外國朋友見面和開會,我朋友是今天早上的 flight,預計今天下午1時到。

1時左右我打電話俾我個 friend 佢無聽接聽,估佢可能無開電話。之後我打左幾次去 YHA 美荷樓 front desk 都無人聽, 我都唔知個 friend check-in 左未。

大約1時20分去到美荷樓附近白田街和巴域街的十字路口。開始見到一班警察和數個人站在那裡。我繼續行上去,忽然有個著西裝的亞叔問我有無證件。

我問:「你要check咩證件?你係警察?」佢話佢唔係,咁我梗係唔俾話抑係佢叫警察過來,之後個保安搵左個 YHA 職員過來,個職員話我地有活動(但佢無交代咩活動 ,附近亦無 banner 或者任何野睇到話 YHA 美荷樓開幕,我係事後先知),我話 : 「我約左朋友在美荷樓,佢來住的,呢度係條街,你地憑咩係度叫保安c heck 人證件。」

我之後再講我朋友的姓氏同來自邊個國家, 話佢知我地約左係入面等。

之後又一個唔知係保安定職員的人過來話「我地今日入面除左住客之外,其他人唔入得去。」我勁嬲,我一見咁排場都估到係政要人物來, 我好強語氣同佢地講 「我話知你特首來,你咁樣係條街亂咁 check 證就係唔岩 ,你無權咁做。 」

之後 YHA 個職員都算客氣叫我去對面公園坐低等,但我梗係無理會,我個 friend點搵到我。 我行埋近馬路的一面等,之後我再見到 YHA 同個保安 check 其他路人(或去YHA的人)的證 ,我就好嬲,行前大聲話佢地無權咁做,因為佢地教而不善,依然亂來,我話我一定會打去《蘋果日報》投訴。

之後, 1時40分左右我個 friend到左, 班職員同義工同保安,見到我朋友一個女子拎幾袋野,都無主動幫手 ,結果係要我出聲,叫佢地幫手拎去 check in。

在茶餐廳期等我個friend 期間, 我默默地食住等就開始聽到 d街坊有以下對話:

「聽聞有人尋日收到帖喎,你有無收到呀?」
「好似梁特首黎呀嘛。」
「以前彭定康/之前港督黎都無咁大陣仗。」
「佢派二千元我就出黎睇下佢。」
「梁振英呢d咁乞人憎既人,有咩好睇。」

之後約2時15分左右,我個 friend 拎左張 notice 俾我睇,係 YHA 職員俾佢的, 張 notice日期寫 12月19日,先交代請左2時半梁振英做開幕禮嘉賓, 歡迎住客參加喎 ,同埋 hostel 入面的 bar 同 café 會關閉等。

但我個 friend 話事前完全無收過 email (就算 send 左都係 very late notice 啦), 去到先知,咁有咩用呢?

我今日直至晚上7時試過打電話去 YHA 總部幾次,個電話線都係留言。

成件事我的感受:

(1) 究竟YHA係幾時 confirm 梁振英來開幕禮的呢? 個 notice 昨天才出, 街坊之間閒談時也說昨天才收到帖。
(2)呢個政府係防民如賊。
(3)原來特首梁振英做開幕禮嘉賓係不能說的祕密。
(4) 如果我個 friend 係傷健人士,攔路check證就更加令旅客不便,(因為美荷樓對出的是斜路) YHA有無諗過任何配套措施?
(5)我朋友唔係第一次住 YHA 美荷樓,其實佢都覺得向來美荷樓連同 full cup café 同士多的職員都好 nice。今次因為權貴來訪安排得差,可能會令第一次去美荷樓住的旅客留低壞印象,為左一個權貴勞師動眾和令旅舍的聲名蒙污,值得嗎? 這種安排對得住平日安守本份的旅舍員工嗎?
(6) 我原本係開開心心去見朋友,搞到要鬧人收場。假如一開頭職員有解釋發生咩事,我未必會鬧人。
(7)就算保安員態度良好也不代表我們應配合這些侵犯人權的無理要求。
(8)要珍惜我們的公共空間。
(9)當年李克強去麗港城,居民點解咁火滾,我明了。

初稿寫在2013年12月 20 日 (美荷樓開幕當日)

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论