2014年2月7日星期五

香港獨立媒體: 「我玩你,因為我愛你」,教育局仲唔係愛到我欲罷不能

 
Crabtree & Evelyn.

Pamper yourself and save money with value size items on sale.
From our sponsors
「我玩你,因為我愛你」,教育局仲唔係愛到我欲罷不能
Feb 7th 2014, 03:02, by 姐死姐還在

香港政府好似我公司呀姐做野一樣,未到死個刻都存在無限變數;但係「講過唔算數」同「講多錯多」方面,教育局必定係咁多個局當中首屈一指的了。

近日,香港教育局再次「瀨野」,無啦啦講廣東話非法定語言,轉頭又「灑冧」。每次見到佢「玩野」,我都諗起李思捷個句:「我玩你,因為我愛你」,教育局歷年來咁玩我,仲唔係愛到我欲罷不能。

今次我想分享教育改革下,我是如何中招的:

我是1988年出世的,剛好就是香港最發達的年代。香港是我家,作為家庭成員,這廿幾年來,我真的是狠狠的明白到什麼是家道中落。

--> 1997前,除了社科健變為常識令我睇少左教育電視之外,真的無咩野。之後,就開始「瀨野」了。

--> 1998至2000年,每日都是學能測驗,我就是最後一屆的學能測驗考生,傳說中做得最多年學能測驗past paper的小朋友,日以繼夜,夜以繼日做past paper。完成左個測驗,我真係覺得我仲唔係宇宙最強,超智能小朋友。點知教育局竟在2000年,教育制度改革建議話:
「學能測驗操練學生應付學能測驗的現象,影響學生的均衡學習生活,妨礙他們的全人發展。我們必須作出果斷的決定,立即取消學能測驗,避免有更多學生的學習生活受到不良影響。」

教育局講左一野,一夜之間,我就由能人所不能變左超低能,我仲記得我之後個屆的小朋友sss即時取消補課,仲因為不用再做超智能的past paper 而取笑我地係低能仔。

--> 1998年的母語教學,我又再次中招啦,母語教學係1998年開始嘅,1999年選中學的我,又再次成為改革的中伏人士了。1999年,香港cut 到得返102間中學有得用英文教學,無啦啦,界定一個小朋友係唔係成功人士,就以入唔入到英中做指標。後來教育局又話母語教學政策令學生接觸英語的機會大減,去到2010年又話唔要母語教學,變做教學語言微調政策。

--> 2005年,我中學會考,我仲要讀中文科的26篇範文,當中有「只有陳蕾士至明」的《聽陳蕾士的琴箏》,我一考完,2005年5月,教育局又宣佈由2007年開始取消範文,以免學生過分背誦。真係「害怕悲劇重演,我的命中命中…」

--> 終於我都捱到2007 年考大學,我又發現,我又再次中招啦。1997年開始有內地招考香港本科生計劃,1997個時有幾個內地人報香港八大,2007 年內地報名人數就好似細胞分裂咁,有成千人,我又再一次要同人(唔使係香港交稅的人)爭位(資助學額)讀書。「沒有最多人,只有更多人」,由於我係1988年的龍年BB 潮BB,2007年報大學的人數創了新高。

--> 我就好似唐三藏取西經咁,經歷了七七四十九劫,2007年,我終於入到大學啦。但為左要配合2012年推行三三四,由我入大學開始,我間大學就變成建築工地,日日都沙塵暴咁掘來掘去。2011年,我畢業了,大學終於都接近完工。個情形就好似小學個時,學校向我地籌募經費裝冷氣,裝完我又畢業啦,哈哈哈哈。

我其實唔係想好似周星星同梁榮忠咁鬥「邊個夠我慘」,申訴邊年的學生最慘。

我想話朝令夕改的香港教育制度,對於係香港讀左20 年書的我來說,我一直覺得我係一塊5吋厚的牛排,教育局咪就係每5秒反我一次嘅廚師囉,你係咁將我反來反去,其實我由頭都尾都冇熟過架大佬。你個政策每5秒改一野,就算個政策work 都冇用的。我只想教育局不要再「煎」熬D 學生,如果「我玩你,因為我愛你」的theory 成立,可唔可以我地呢代人接收哂教育局的愛意,唔好再搞而家d學生。

PS: 謹致此文予1988年出生,同我一齊中招,連環遭逢橫禍的龍年BB,真係「講呢D,盡在不言中。」

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论