2014年5月29日星期四

香港獨立媒體: 辦公室守則:小心靚女同事

 
Crabtree & Evelyn.

Pamper yourself and save money with value size items on sale.
From our sponsors
辦公室守則:小心靚女同事
May 29th 2014, 09:31, by Jerry sir

相信每一間公司都會有極品同事。我轉工做老師之前係一個會計師,當年喺辦公室見證到靚女係幾咁恐怖。今日就同大家分享吓咩為之紅顏禍水啦。講明先,成件事幾複雜吓,如果想測試自己不妨唔好睇最尾一段,睇下自己估唔估得中哈哈。

先旨聲明啊吓,唔係個個靚女都有問題,我只想提提大家,唔好見到同事生得靚女就咩都肯制,否則就後悔莫及啦。講番正題,當年我大學畢業第一份工,就係做accountant。同年入職都有一位親密戰友,叫佢啊cherry啦,佢又係fresh grad,所以好鬼啱傾。

Cherry係典型極貪靚女仔,非常靚女,仲有170cm咁高,重點係佢好鐘意著短裙短褲show長腿。無錯啦,做會計嘅朋友都知道,其實accounting firm同departmant都係中年人話事,啲啊叔見到Cherry已經起哂港英旗敬禮,但啊姐們就暗地裡狂屌不已,十分眼紅。 聽聞佢intern已經成日咁著,但因為負責佢份appraisal嘅係男人,所以佢份CV都幾靚。

於是乎,喺冬天嘅某一日,佢著到鬼火咁靚咁番工,我仲好記得係 一條超緊身嘅黑白粗間條連身短裙,平時慣咗放直頭髮嘅佢,嗰日仲set到個頭靚一靚。當日一開工,男人哇哇聲,女人媽媽聲,佢自己就唔出聲。 由於我同佢比較熟,我就問佢:「咦,今晚同男仔出街啊?著到咁靚嘅?」Cherry聽完笑笑口,好姣咁話:「要教瞓吓啲唔聽話嘅人。」我心諗,咩料啊,瞓教定教訓啊?係咪想條仔精盡人亡當懲罰先?

誰 不 知!好戲在後頭,由Lunch time開始令人不安嘅事就連二連三咁發生。就喺大家對數對到隻狗咁嘅時候(Accountants食緊飯都要做嘢是常識吧),有人送咗紮花上嚟。收花者當然係我地嘅短裙美少女C小姐啦。咁例牌張卡係無寫送花人嘅名,但就耐人尋味咁寫咗句:"Who deserves your kisses tonite? (邊個今晚咁好彩可以同妳錫錫先?)"

Wow,講到咁露骨,睇嚟都食硬Cherry所以一早插定旗啦。點知Cherry一收到花就板起塊臉話:「無聊。」之後大家問佢,吓,你今晚唔有約咩?佢好冷靜咁講咗句:「係有約,不過唔係同呢個人囉。」

唔係啊話,雖則話「兵仔最忌有自信,女神情歸都敏俊」,但試問又點估得到張卡上面嗰句"Who deserves your kisses tonite?"竟然真係一句疑問句呢? 如是大家等到放工,睇吓會唔會有新消息啦。

正當大家都不抱期望之際,奇跡出現了!人事部嘅超新星,靚仔Vinus忽然現身會計部,全場濕度急升雨雪於上空凝聚。但著到好型仔嘅Vinus第一句對白就係:「行得未啊,姿整妹。」,仲要好Charm咁露齒笑,頂佢個肺。當然,姿整妹就係靚女Cherry啦。全場男女同事立即非常葡萄,但又無辦法唔承認,靚仔襯靚女,實在太登對了!

Vinus咁高調喺公司插旗,當晚Cherry亦罕見地up咗一張合照,仲打多一句耐人尋味嘅:「多希望你是我的另一半♥」吓,等陣先,咁都唔係另一半?唔係吓話!咁靚仔都要做兵?

最出奇嘅事喺第二日先發生。Cherry再次著得鬼火咁靚,條裙短已經唔係新鮮事,今次仲要讓半球添!Cherry依舊好風騷,不過問題就開始出現啦!

我地會計部嘅Department Head,人稱「激Sir」嘅大粒佬當日異常躁底,我同Cherry嘅工作量直逼Big4大公司。有一次我對錯數,激Sir好嬲咁講咗句:「你蠢到咁點讀大學架?請你嗰個癡線架?人事部啲人低能架?」

哇,喺Office講其他部門壞話係死罪,身經百戰嘅激Sir竟然衝口而出講啲咁嘅嘢。實在太奇怪啦。佢對Cherry就更奇怪,Cherry不嬲都做得好好,極少犯錯,即使突然有Extra工作都應對自如。但Cherry做得愈快,激Sir就分愈多嘢俾佢做。

直到OT嘅時候,激Sir特登唔放人,叫我地做埋文檔分類。跟手Cherry忍唔住喊,激Sir就大大聲鬧佢:「出街出得咁開心,有報應架!」

咦,喂!等陣先!唔係啊嘛,激Sir全日都針住Cherry嚟鬧,唔通係因為噚晚靚仔Vinus嘅事?等陣先,唔通送花嗰條蛋散就係激Sir?唔係啊話!佢結咗婚,個仔係我中學師弟嚟喎!

如果係真嘅,呢個女人實在太蠢啦……又要靚仔,又要上司,玩過火啦。今次好難收科喎!但係我實在係太睇少呢個短裙美少女,之後發生嘅事先係重點之中嘅重點!

當激Sir連續炮轟我地四個新人足足一星期之後,激Sir忽然回復正常。Cherry自從俾激Sir鬧完就再無著到咁靚,仲要著長褲勁密實。Cherry喺Facebook打咗好多奇怪嘅嘢,全部都關於咩自己俾最愛嘅人誤會之類啦……大家都諗緊,吓,靚仔Vinus做錯咩啊?

如是者到咗收工嘅時候,又有人送花上嚟。今次張卡又有新金句,我地一睇,真係笑到癡咗線!"Baby,stop screamin' tonite(bb,今晚唔好再發哂顛咁嗌啦。)" 咁,講到咁露骨,真係對自己好有自信咁喎!呢個時候,Cherry竟然同上次一樣,完全無反應,就當場將紮花放埋一邊,繼續做嘢。

就喺嗰日之後,Cherry每一日都收到花,卡上面嘅留言亦愈來愈奇怪。Vinus再無出現過,Cherry一於少理,繼續留低OT。而佢加班代表我都要加班,因為我地同期入職架啦,唔夠佢勤力就代表我懶。雖然博表現係好正常,但係點解激Sir每晚都陪我地加班呢?佢最高級架啦喎!

好快我就得到答案,有一晚激Sir行過嚟,讚我做得好好,仲開到聲叫我走。同時佢又話Cherry做錯嘢,叫佢繼續留低加班。無錯,唔駛柯南同金田一出動,連我都明哂。我終於知道發生咩事,真正嘅贏家唔係激Sir,當然都唔係Vinus,係Cherry!

如果Cherry真係塔上咗激Sir,咁我都變咗佢隻棋。因為佢知道我好需要呢份工(因為我要證明俾我女朋友睇我好努力),所以我一定會陪佢加班。佢特登搵後生靚仔嘅Vinus嚟刺激我地親愛嘅上司,激Sir之後開始情緒失控,日日鬧人仲搞到Cherry變番保守look。不過之後,激Sir每日送花,仲要焗住陪Cherry加班顯示誠意。因為我一定唔會早過Cherry走,所以今次忍唔住開聲叫我走嘅激Sir,就真真正正咁輸咗啦!而真正嘅提示,就係激Sir除咗戒指!

呢個年代仲有人玩送花,其實已經好老土。雖然真係好襯激Sir年紀,但係做到咁明顯,發現咩事嘅又點止我一個呢?其實辦公室最勁嘅一定女人,再真正醒目嘅女人,就唔會周圍講呢啲敏感嘢。不過,Cherry同激Sir嘅關係已經明顯到大家全體心照嘅地步,咁證明激Sir真係控制唔到自己。幾個月之後,有人收到風,激Sir竟然決定離婚!正當大家都諗呢個職場老江湖已經為情失守之際,女主角忽然喺Facebook公布自己同靚仔Vinus拍咗拖一個月。

即 係 話,其實我地啊頭激Sir先至係終極兵仔!睇到呢度,你一定喺度諗,咁做對Cherry有咩好處?新人喺Office搞咁多嘢,咪盞害死自己。你錯啦,聽聞激Sir賣咗其中一個單位,咁用嚟做咩就唔知啦,不過Cherry就花紅都唔要,仲突然辭職。無耐之後,連Vinus都俾佢飛埋。

最後激Sir無離到婚,不過就肯定少咗一個物業。Cherry就去咗另一間公司做公關。靚仔Vinus?邊有人理佢喎。

簡單啲嚟講,靚仔Vinus其實得兩個功能,一:引激Sir妒忌,二:Cherry收完錢之後,用嚟甩身嘅工具。送花嘅人應該一直都係激Sir,同時Cherry用靚仔Vinus嚟影響激Sir,令佢快啲賣咗層樓。激Sir食咗Cherry幾次,以為對方係認真,仲打算為咗佢同老婆離婚。不過收咗錢之後,Cherry就用Vinus嚟甩身,無耐之後仲分手兼轉埋工,激Sir無數追惟有呻笨同保住個家庭。好多人都話激Sir好蠢,做咗咁多年人爬到呢個位,都會俾個後生女呃到。其實男人幾多歲都貪戀美色,做傻事,又點止係年輕人嘅專利呢。所以,到底贏家係邊個?到底呢個故事講緊咩?大家心照啦。

【希望您將文章開心share給更多朋友:)】
【快啲去instagram搵 "jerry_sir",快啲Follow我啦!】

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论