2014年7月19日星期六

香港獨立媒體: 識得玩梗係玩呢D…

 
Crabtree & Evelyn.

Pamper yourself and save money with value size items on sale.
From our sponsors
識得玩梗係玩呢D…
Jul 18th 2014, 16:14, by 姐死姐還在

(純粹懷念過去系列文章)

早兩日,新聞話美國有個節目,比個gameboy班細路,睇下佢地有咩反應。有個死靚仔話:「我老豆收埋一個」,再有個死靚仔話:「我見過有隻iphone 套係咁樣嘅」。原來,真係唔使「上樓梯覺得關節痛」先知自己老架。

班細路彈到個gameboy 一文不值,毫無潛力;你班細路知唔知我曾經為左玩你地眼中一蚊都唔值嘅 「玩具」,付出左幾多努力。

  • 由於家窮四壁無玩具,我主要都係自己同自己玩黑白。二年班的暑假,我用左兩個幾鐘,對住屋企塊牆,對打左1000下黑白,我即刻衝去同呀媽報喜,呀媽仲叫我向2000下挑戰,我當時真係覺得自己身手好敏捷,當今有邊個好似我咁連打1000下黑白完全無甩beat。
  • 除左玩黑白,我都周不時數腳毛,但有時見到一個毛孔有兩條腳毛,都好困惑,唔知當一條定一條半。
  • 就好似大雄成日去呀福屋企痴玩具玩一樣,我都成日去比較有錢的親戚玩佢地D 玩具。我成日去表哥度,佢最鐘意同我玩play station打街霸,我真係鋪鋪都好專心的撳,好多時我都勝出。如事者,過左3個月至半年,有次我表姐都黎埋,佢狂笑我白痴仔,原來我表哥次次都較computer mode比我打,我個半年,只係不停好似撳燈掣咁撳個手製,根本冇玩過。但唔緊要,只要有得掂到舊玩具我已經好開心。
  • 有一年的聖誕,我家姐儲左50 蚊,係小童群益會買左副二手大富翁返來。我地真係好珍惜副大富翁,用左幾日時間, 用透明膠紙,用過膠的原理,痴哂所有的銀紙先開始玩。雖然我每次同家姐玩大富翁,佢都會send 我去坐監,一鋪大富翁我通常都坐5至10次監。但都唔緊要,有得玩,我真係心滿意足。
  • 冇MYTV 重溫節目的年代,我表哥會用錄影機錄哂一星期的美少女戰士,但佢話變身集集都一樣,佢會撳fastforward 12 倍比我睇變身。但我都唔介意,我知我可以轉動我眼球快D 來迎合個節奏。

正如有錢佬好難好開心,窮人執到一蚊都當執到金。而家D 細路連IPAD都一人一部,點會明白掂下舊玩具都可以好開心。

我仲記得第一次參觀「玩具玩斗城」個種震撼,無論個度有幾多細路,玩具的數目都係多過細路架,真係供過於求,呢鋪唔洗同人爭啦。我踏入barbie 專區,真係所有嘅產品都係「姣婆恩物」,岩哂我。當我見到部自製貼紙機,我就諗起原來唔洗用透明膠紙痴得咁辛苦,有自製貼紙機就可以幫我副大富翁銀紙過膠啦…

話說回頭,我唔覺得而家的細路擁有IPAD 比我對住塊牆對打1000下黑白更快樂。正如大富翁用電子貨幣,亦唔會更加好玩。玩具嘅野唔一定高智能就會好玩左,可能出個古代版大富翁,將D 地方轉做牡丹樓,羅洛林呀咁,比個算盤D 細路學計數,佢地覺得仲過癮呢。

早幾日,我睇完gameboy 新聞,搵返我個副50 蚊嘅大富翁,見到張「機會」卡寫住「繳交薪俸稅一百元」,我真係好想喊,如果而家都交一百元,你話幾好呢。

PS. 我個日去「玩具玩斗城」見到人頭湧湧,我諗起一件事;我呀媽係1986年個時(當時我都未出世),大大公司封笠個日帶我家姐去搶平玩具,比TBB新聞影左出來,我呀媽呢幾十年來去親「玩具玩斗城」都會講一次我知佢上鏡。我真係好想得到個日的《當年今日》,比呀媽睇返。如果有朋友仔知點樣得到,話我知呀 。

你冇返咁上下年紀,你點會知咩係大大公司,哈哈哈哈哈…

細路見到gameboy 新聞及片段:
http://www.dailymail.co.uk/news/article-2690497/I-kind-feel-bad-people-p...

原文載於姐死姐還在Facebook 專頁:
https://www.facebook.com/164695310405483/photos/a.164701523738195.107374...

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论