2013年12月20日星期五

香港獨立媒體: 假結婚

 
Interested in creating incredible beauty looks?

Enroll in this online course where you will learn to harness the power of color while mastering makeup techniques and application.
From our sponsors
假結婚
Dec 20th 2013, 06:41, by 周諾恆

又有好多人話D人假結婚黎呃福利。

咁我以前在議辦做,好記得,有個成日來吹水的阿伯,返大陸娶了個女仔,我好奇,問佢,喂其實你年紀咁大做乜仲要搞咁多野呢?佢話,佢唔係為乜,「幾十歲都 『做』唔到D乜啦」,只不過單身寡佬幾十年,依家老,周身病,但無錢住私家老人院,更無錢請私人看護,而政府院舍又等到死都未上到,唯有返大陸搵個女人黎照顧自己,起碼病左有人call白車丫。

咁後來一路做,我,係見住一個又一個阿婆阿伯等政府院舍的case。呢D case好好做,因為好多根本唔合資格,即時叫佢過主就得。

(1) 年齡達65歲或以上*﹔
(2) 透過「安老服務統一評估機制」被評為適合入住護理安老院﹔
(3) 健康欠佳﹐或身體機能喪失或衰退﹐以致在個人照顧及起居活動方面需要別人提供協助﹔
(4) 可利用步行輔助器或輪椅走動﹔
(5) 沒有家屬可以提供必需的協助﹐或是照顧長者為家人帶來很大壓力﹔以及
(6) 精神狀態適合過群體生活。

健康欠佳﹐或身體機能喪失或衰退﹐以致在個人照顧及起居活動方面需要別人提供協助﹔ 但係又可以利用步行輔助器或輪椅走動。幾得意丫D條件。

而就算合資格,都平均係要等三年噃。

係。65歲或以上,健康欠佳﹐或身體機能喪失或衰退﹐以致在個人照顧及起居活動方面需要別人提供協助,等三年。

所以好多跟跟下就唔使跟。未等到就死的了。

一了百了。

咁又有個大陸女仔,仲要幾靚的,嫁了俾個阿伯,做兩份炒散,中間的時間日日扶住阿伯落街行公園。阿伯行動有點不便,但就成日笑口騎騎。我心諗,丫我老左有條咁既女日日扶我就過癮囉。咁我又口痕同個女仔講,你真係好,日日返工又咁好心機湊阿伯伯。佢話,我當初應承得黎,就知道佢無屋企人照顧;咁我話左黎到,就係會照顧佢。(嗰下我真係俾佢電親 ~.~)

呢D都係假結婚掛可能。婚姻可能係應該唔計兩個人因為彼此需要而共同生活,而只係屬於乾柴烈火晚晚啪啪啪的男女們。

就當我係講個別例子。但係老人無人照顧,絕非個別。

咁可能香港既窮等老人家,無政府照顧,無屋企人理既話,係應該快D早死早著。

這是香港的公平公義。好似係。

原圖見

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论