2013年12月20日星期五

香港獨立媒體: 抬離九龍東:我俾人抬走是我錯?!

 
Interested in creating incredible beauty looks?

Enroll in this online course where you will learn to harness the power of color while mastering makeup techniques and application.
From our sponsors
抬離九龍東:我俾人抬走是我錯?!
Dec 20th 2013, 06:54, by 可樂

我是在港深建築雙年展開幕中示威被抬走的人。一直要求主辦單位道歉,但從未得到香港建築師學會(HKIA)正面回覆!

由港深建築雙年展策展團發出的第二封聲明,竟說「起動九龍東」(EKEO)尊重言論自由??﹗而且仲話香港政府冇政治審查「都算唔話得喇」,WTF??

我是指,本來第一封還好好的道歉,參展人都打算接受了,現在第二封把第一封的道歉一筆勾銷,大家看後很火光。

我也很火光。他們指控成件事是因為媒體扭曲同示威者衝突才令活動失焦,「唔係我地搞出黎既」。好似我被人抬出去只是命運的不幸,冇人要負責。而且還怪我使事情失焦!!

梁振英呢﹖佢冇責任既!咁點解你要請梁振英黎呀? 請得佢黎會唔會係冇示威先出奇呀?

我本來就不應該被抬走的。可能我當日太受驚,根本不明白自己受了甚麼對待,我現在回想起來,我是應該生氣才對的呀!他們的行為是非法的!他們應該要害怕我會告他才對!為甚麼反而我要處處為他感到難做啊﹖

梁振英仍未下台、HKIA仍未道歉、至今不知當日抬走我的到底是甚麼人。為甚麼我們都不憤怒!原來被抬走一千次,抬人這件事就變得可以接受嗎? 要我當冇事發生? 冇可能!

路人︰「人地都回應左仲唔放過,有冇搞錯?」 答︰冇搞錯!
路人︰「使唔使咁串﹖」 答︰係咁串。

策展團隊成日話唔關佢地事,佢地只係負責做Artistic Decisions.但搞文化、搞美學,真的就可以扮唔知,扮冇份嗎﹖ 阿鈺講得好,連人權都沒有了,還講甚麼美學啊﹖這時候講美學,根本就是Artist Ego,根本是自私!

HKIA,唔該立即公開當日抬走我既人係邊個!是咪梁振英既人啊啊????!!!!(哮)

附︰「2013港深城市/建築雙城雙年展」事件簡表

題為編輯所擬。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论