2013年12月6日星期五

香港獨立媒體: 【短篇小說】RA Sophia不懂的潛規則

 
Take the Style Quiz

Join JustFab and get one pair of extraordinary shoes or bag every month, handpicked for you by our fashion experts.
From our sponsors
【短篇小說】RA Sophia不懂的潛規則
Dec 6th 2013, 08:42, by 傲將軍

(故事純屬虛構,如有雷同,實屬不幸。加糖,慎入。)

老老實實,請後生仔真係好抵,只喺比較笨實。話說我叫了我的Research Assistant Sophia上我家,教小女普通話。對,我就是那個在薄扶林大學教undergrad統計同數學的Dr. Ma。

豈有此理,個Sophia LEE L.M竟將不滿寫上腐淫網,可惜,我不是葉劉,不能公開打壓官媒主持;更不是警方,去掃叫雞網141。我唯一可以做的,就是畫公仔畫出腸,調教小妹妹。

即日,適逢Sophia幫小妹補普通話的日子,老婆外遊不在家。上完堂女兒跟工人外食,巡例叫RA入書房問進度,之後…
我問:「乜你好不滿咩?寫文唱我?」
RA口震震:「咁...咁你真喺剝削我嘛!」
我問:「剝削?你自己唔融入文化姐!」
Sophia:「咩文化?」
我說:「你自己都識講啦,同其他教授 or Student RA講普通話啦。好心你睇吓報紙啦,主旋律喺加大力度中港融合呀。」
Sophia:「你up乜?咩喺主旋律?」

我:「好心你啦,我喺學校講英文都識中共式語言啦,你真喺打壞後生。你知唔知班中國RA做咩?真喺好似你咁睇Readings、出Quiz、寫Journals?」
她一臉迷網。
「呢家所謂Journal,喺用嚟交數,續約用咋,班大陸Professor個個都喺左抄右改,咁又一篇;教書?內容十年如一日o架啦,Past Paper咪又翻炒早兩年,班Undergrad都知啦。」
Sophia:「咁你點解刻薄我?」
我:「見你樣貌標緻,見工時誠懇有加,以為你識潛規則,點知你唔懂規矩!」

說著,走到她跟前,左手輕撫她的臉頰,狀甚委屈的她,眼中帶點強忍的淚,既天真又傻。
見老闆驚過鬼,還要給我質問,Sophia心亂,呼吸更亂,看著她胸口起伏,冷衫也遮不了豐滿的身材。這樣的可人兒,我忍不了右手攬纖腰,左手順著烏吃黑亮麗的秀髮一帶,吻了她一下。

Sophia大驚:「你做咩呀?」
我問:「Is that you want to be co-authors?」
Sophia:「唔好咁啦!」
我沒有理會,再把她壓在書房梳化上,由耳珠吻落頸,再到鎖骨,雙手伸入衫中搓揉雙峰,她雙腿夾著我,一聲呻吟,印證了網絡流傳的一句說話:
口裡說不,身體卻很誠實

當晚把Sophia調教了兩次,她終於懂了規矩。Job Adv無寫要啪啪啪?借林鄭說話,基本法都無寫特首要愛國愛港 -
這是「不言而喻」的。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论