2014年2月22日星期六

香港獨立媒體: 教授膠論

 
Get the newest, latest, hottest

Find shoes, heels, flats, active, essentials and more in the latest styles. Save up to 40% on select items.
From our sponsors
教授膠論
Feb 22nd 2014, 02:45, by 梁煥松

852郵報消息:《環球時報》引述「幫港出聲」召集人之一的中文大學政治及行政學系前系主任鄭赤琰說:「驅蝗」運動反映部分港人國民意識薄弱,當局除要加強學校國民教育外,也應考慮學習前港英殖民政府,補貼香港公務員子女返內地讀書,認識國情.....

*********************************************************

*以往英國殖民政府,津貼公務員子女去英國讀書,係讀中學,唔係大學。呢D係公務員既「福利」之一,我諗起源係益英國來個班高級公務員,後來以示公平,就益埋其他本地公務員,用意唔係培養親英分子。不過就算有津貼,自己包底個份都幾鏞下,正式人出豉油你出雞,所以中下層公務員都好少享用到呢項福利........

一直以來,大把高官,送D仔女去英、美、加、澳讀中學、大學,而家一年閒閒地用幾十萬,佢地都心甘命抵,覺得物有所值。

你估佢地唔知返大陸讀書,無津貼都平一大截咩?你津貼多少就會改變心意,送佢地去大陸?你無野哇?就算學費食宿全免,都咪搞阿Sir啦。

除非你硬性規定凡係公務員,仔女一定要返大陸讀書啦,不過行得通至奇!

如果即刻周晒梁振英、林鄭月娥、吳克儉等人既仔女返來,送佢地去大陸讀書,我私人津貼一皮野又點話!

如果有個計劃係度,但只係自由參加的話,就算D高官父母肯,班90後靚仔,明知屋企有條件供佢去外國留學,竟然要去大陸讀,實會典地詐晒形囉!

仲有,你為乜只係將目標指向公務員?點解唔係全港市民人人有份?

*2月21日是「國際母語日」(http://en.wikipedia.org/wiki/International_Mother_Language_Day),本文用港式粵語來寫。
............

原文刊於此

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论