2014年2月22日星期六

香港獨立媒體: 集體混淆視聽

 
Crabtree & Evelyn.

Pamper yourself and save money with value size items on sale.
From our sponsors
集體混淆視聽
Feb 22nd 2014, 07:29, by 王棘蘭

我昨日正為「驅蝗」事件跟朋友傾得面紅耳熱,大家當然都覺得太多的自由行對香港的確有影響,而「蝗蟲」這個term大家都一致認同,明白這是因為文化不同,加上中港政府管理不周而形成的中港矛盾,但就「驅蝗」這單一事件,大家都有不同的看法。

其中一個平時十分理性的阿強就說:「無論點都好,咁樣講粗口鬧人就係唔啱。」另一個較隨性的阿祥就回應:「咁逼到埋身,發下脾氣好正常啫。唔係話自由行個個都衰,但佢哋都係有冤無路訴,先至發動看似不理性,但有原因的行動啫。」然後阿強又反駁:「咁可以理性啲㗎嘛,依家咁樣連自己人都幫佢唔落喎。」接着阿祥說:「佢哋踎街大嗌撞來撞去,周街痾屎痾尿吐痰,我都好明白同體諒,咁係因為教養同文化問題,如果發生喺非洲我仲會當係睇Discovery Channel添,但佢哋依家殺到埋身,我行出旺角尖咀,真係多人到畀佢哋一腳腳咁踩埋來!就好似咁!」說時遲那時快,阿祥一下肉緊,就大大力踩了阿強一下。

「X你呀!」阿強衝口而出,全場人望着他。之後,阿良終於出聲了:「你幾有道理都好,你講粗口就係唔啱。」連本身支持阿強的阿羊都倒戈:「今次我都幫你唔落。」最後,連阿強的態度都軟化。又一次集體混淆視聽。

其實就單一事件,「驅蝗」行動當然有違公眾秩序,但不是做錯一件事就代表所屬的立場被全盤推翻,加上其實很多的譴責都是基於商業因素,與政治無關,但就被用作轉移視線的手段,最弊連本來立場一致的人都心虛,對本身自由行問題的立場卻步,因此大家一定要了解清楚事件,以正視聽。

不是要大家訴諸暴力,但自古以來官逼民反,如果民反不對,那官逼又有理嗎?

轉載自新報

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论