2014年3月12日星期三

墙外楼: 劉進圖案拘9人 暫無直接證據遇襲涉新聞工作

墙外楼
网络热门话题追踪 
Grow your Sales Pipeline

Free Webinar: How to build an outbound sales machine that can triple your pipeline. Spots limited. Sign up today
From our sponsors
劉進圖案拘9人 暫無直接證據遇襲涉新聞工作
Mar 12th 2014, 11:55, by 墙外仙

雅虎香港新聞

前明報總編輯劉進圖遇襲案有突破性發展。警務處處長曾偉雄表示,在公安部及廣東省公安廳協助,在廣東拘捕兩名涉案疑兇。兩人同為香港居民,同為37歲,有黑社會背景。同時,警方亦在今天在香港進行大搜捕行動,並拘捕七名人士。警務處處長曾偉雄表示,不排除拘捕更多人士。

曾偉雄亦表示,暫時證據顯示,劉進圖遇襲是與新聞工作有關。

另外,劉進圖太太早前亦交代劉進圖最新情況,她表示,劉進圖最快於月底出院。他背部的刀傷早上拆線,拆下近100顆釘,雙腳神經線被完全斬斷,最少要1年半才能完全復原,並要提防關節變形、肌肉萎縮或壞死。

Shop Amazon Gift Cards - Perfect Gifts Anytime

相关日志

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论