2014年6月3日星期二

香港獨立媒體: 維園見

 
Explore Cafepress

Name anything in the world, and we'll show you hundreds of products that celebrate it. Or, you can design your own.
From our sponsors
維園見
Jun 3rd 2014, 10:18, by Neo

每年呢個時候,都有人叫我放低烙印,忘記過去。我諗唔明,何解我要忘記,又唔見清明重陽佢地叫我忘記。

又有人會話我當時都唔在場,唔知事實真相。我又唔明,南京大屠殺或二戰納粹屠殺猶太人(甚至彭順當街咀新女或側田攬女上房),佢地都唔在場丫,點解佢地又咁肯定咩係真相呢。

仲有人話,其實都好多軍人死左,佢地都有屋企人,所以要平衡,唔可以偏幫一邊。我就更唔明, 宜家我唔俾你尋求真相咩?你最好叫當權者公開檔案,公開調查咩係真相,唔係指責我唔平衡囉。

更勁係,有人話唔好去維園行禮,唔係就俾人拎黎做政改籌碼,要去尖咀先夠本土,先可以同大陸切割。我想講,慳啲啦你,十幾年前早已有人因各種原因係尖咀悼念啦,要切割你咩都唔好搞,淨係喜氣洋洋咁開香檳call埋三五知已唱k又好bbq又好打16圈都好啦,搞咁多野做乜呢。

支記父權(er…佢將祭好漢改為祭英烈係要表揚的)、形式化(er…年年清明端午中秋冬至都係做果啲野架啦)、年年如舊(er…前年都有首民主會戰勝歸來既),都唔係重點,重點係維園係幾多人的政治啟蒙地,維園俾機會我同其他人集體療傷,維園人數令幾多人如坐針氈。維園從來都係香港人主場,從港英年代開始,到年年六四七一,從未變過。

周三晚,維園見。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论