2014年6月21日星期六

香港獨立媒體: CG動畫=賺錢?

 
How To Lose 19.8 lbs In 21 Days.

Lose weight the right way and keep it off.
From our sponsors
CG動畫=賺錢?
Jun 21st 2014, 10:37, by 韋健

前幾日Tomc仁兄撰文談荷里活動畫,身為美帝動畫電影粉絲嘅我,見到有人大談呢啲極冷門嘅嘢,都幾開心。佢話嗰啲手繪動畫已經Game over,相對嚟講,「用電腦整既卡通片一直都係票房保證」。不過,係咪所有CG(電腦)動畫都可以印得到銀紙?對於佢嘅論述,我有一啲補充。

1. 「《魔雪奇緣》成功扑中市場」?

《魔雪奇緣》成功之處在於佢扮得唔似公主片。好多人都唔知,《魔雪奇緣》本來係傳統迪迪尼公主片,個市場本來得女性觀眾,只係迪迪尼將公主片做另類包裝,隱藏本來形象而已。二〇〇九/民國九十八年,迪迪尼推出《公主與青蛙》,單睇個名,已經嚇走哂男性觀眾,結果只賺兩倍半,對此廿年前手繪動畫《美女與野獸》能夠製造十七倍銀紙,簡直差天共地。

2. 「夢工場一直都相當進取」?

我唔知「進取」嘅定義係乜,但係我知道如果一間動畫公司係咁將過去好收得嘅翻炒再翻炒,咁就唔係叫「進取」,而係保守。自從《馴龍記》之後,夢工場好似腦閉塞咁樣,唔係續集狂收錢,就係原創動畫慘淡收場。

齋睇夢工場動畫排行榜,頭十位來來去去都係《史力加》、《荒失失奇兵》,頭四名更係由前者包辦。另一方面,近年四部原創動畫,除咗《古魯家族》之外,其餘三部都仆直,結果造成天文數字上嘅減值,重要令到夢工場開始蝕錢兼要炒人,連累埋股價從今(二〇一四/民國一〇三)年初高位已經回落三成有多。

需減值的動畫:
《五星大聯盟》(2012):1.65億
《極速Turbo》(2013):1350萬
《百寶狗先生與細蚊》(2014):5700萬

夢工場動畫嘅黃昏其實已經到咗。《馴龍記二》近排上映,佢一向被視為鹹魚翻生嘅關鍵,有網友指,若然繼續仆直,長遠來說會可能繼續蝕落去,最嚴重會執笠。小弟尚且買定花生,等睇好戲。

3. CG動畫一定係搖錢樹?

如果你覺得CG動畫一定係搖錢樹,我只能話「少年你太年輕了」。重記得有六部CG動畫响舊年暑假一齊嚟個「六國大封相」,你打我又打,我打你再打,如斯亂鬥場面,可謂前無古人。結果埋單計數,只得續集電影《怪獸大學》同《壞蛋獎門人二》順利贏出,《飛機總動員》因為成本低而不過不失,其餘就都輸得好甘。

無計嘅,CG動畫成本愈嚟愈貴,戲飛又愈嚟愈貴,無可能睇哂咁多片,有得揀都揀質素有保證嘅續集啦。雖然話六部可以回到本,但比著我,整續集收得好過原創,咁不如繼續玩續集玩落去。除非整到好似《無敵破壞王》嘅破格動畫,又或者好似《沖天救兵》可以涉及唔同年齡層,否則真係愈嚟愈難賺錢。CG動畫行業花生處處,不妨多留意一下。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论