2014年3月21日星期五

香港獨立媒體: 《我呀姐真係好似佛地魔架...》

 
You Can Make a Difference

By planting ten trees and ensuring that all our clothing is produced responsibly we allow each and every customer to make a difference. Join us today!
From our sponsors
《我呀姐真係好似佛地魔架...》
Mar 21st 2014, 10:42, by 姐死姐還在

《我呀姐真係好似佛地魔架...》

今日又係開會forever 的日子,點解係公司開會,呀姐你都要「拉布」?
個會開左D 乜,我根本冇留意,我當聽講座咁聽。我今日再望清楚我呀姐,覺得上天係創造人類方面,有時真係會有人為錯誤,出產左次貨。點解我呀姐生得咁似《哈利波特》個佛地魔架?

我講真的,我呀姐個樣真係好似《哈利波特》個佛地魔。我好同情佢,人地特技化妝先會「佛地魔」咁樣,佢本身就生成佛地魔咁樣,so sad!

今日開會前, 呀姐趁lunch化返佢個京劇妝啦。到底呀姐的化妝藝術係邊學?係唔係係大家樂食早餐個時領悟出來。

-->呀姐梳了個all back頭,個額頭夠反光,好似八掛咁,D 死光反射出來。

-->呀姐個乾酥餅粉底,D 粉厚到你拍一拍就會有白粉飄出來,好似體操選手個D 防滑粉係手上拍開一樣。

-->最出色的重點來啦,就係大家樂員工個隻彊屍綠眼影,如果你唔知咩係「大家樂青色」,只要你聯想下青筋,無錯啦,就係青筋咁嘅色。呀姐為左突顯隻青色,當然係要將D 「青筋眼影」畫到同條眉連成一線啦。

-->至於眼線呢,眼線係呀姐心目中,同「係公司做野」個theory 係一樣的,要人人都見到,所以條眼線當然係離開隻眼啦。

-->到個咀啦,當然係長青的「烈焰紅唇」 啦,呀姐堅守做野唔過界的原則,當然係只查咀的60至70%,形成小咀裝。

-->最後當然係落conference room 前換返對「架空鐵路」型號高踭鞋,能量值倍增啦當堂,矮仔當堂冇哂自信。

你見呀姐個勢咁行,都知Happy Friday 仲唔開會開到收唔到工。呀姐一化完妝,「自信心返哂黎」,一路開會一路笑,笑到好似白雪公主個後母咁。笑笑下,我見到呀姐後排隻牙「定」住左條菜心,嘩,好頂癮呀。

PS. 講講下,呀姐又笑住咁飄係我面前,《真情》首歌又隨隨嚮起:「笑聲笑聲冷冷冰冰,攝入耳朵內...」

原文載於「姐死姐還在」Facebook:
https://www.facebook.com/164695310405483/photos/a.164701523738195.107374...

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论