2014年3月7日星期五

香港獨立媒體: 《香港人樂於助人 之 你沒有好結果》

 
Crabtree & Evelyn.

Pamper yourself and save money with value size items on sale.
From our sponsors
《香港人樂於助人 之 你沒有好結果》
Mar 7th 2014, 10:25, by 姐死姐還在

《香港人樂於助人 之 你沒有好結果》

香港人真係好熱心助人,我地係做善事積陰德方面,真係不遺餘力。一星期賣幾次旗,一個月搞幾次籌款,一年脤幾次災。呢幾朝開電視見到WWF個廣告,叫人捐錢助養野生老虎。我初初睇個廣告,心諗:野生動物我助養佢,佢就唔叫「野生」啦。後來再諗:邊有人咁戇居幫隻距離我九萬丈遠,同我無親無故的動物,都唔幫香港D 窮人呀。

再諗諗下,香港政府咪就係咁戇居,幫D 大陸人,都唔幫我地D 香港人。
⋯⋯
近日,加拿大停收大陸投資移民,竟然比大陸人索償,香港極度共鳴。因為香港通常幫完人,不但無回報,仲無咩好下場,況如中左「你沒有好結果」的魔咒一樣。

幫完人冇好下場的例子真係多不聲數:
-->50-60年代,國內饑荒,大陸人冇得食,香港捐比佢。到大陸人種到野食,佢地運返D黑心食品比香港,再來香港買無毒食品,炒貴香港食品價格。

-->60-70年代開始,大陸幫北越打仗,香港就要接濟越南船民,我地養船民20幾年,佢地走左又唔找數。

-->回歸後,香港幫D 新移民申請公屋上樓,佢地安居樂業,香港人再捱貴租貴樓。新移民搵食艱難申請綜緩。大陸人再告返香港,住7年先有綜緩唔公平,最後要納稅人養埋佢地。

-->2003年SARS香港中左招,大陸話提供醫療支援,送D口罩比我地,董伯伯話非常感激大陸雪中送炭,但SARS 係大陸「野」過來架喎。

-->大陸人來香港生仔,走醫院數,佢地再來香港爭幼稚園學位,然後再鬧政府「比得我來香港生仔就要比我地讀書」,香港再要安排D 海關幫手睇住班友仔每日過關返學唔好走失。

-->香港比大陸人來自由行買野,再炒貴了香港所有「要錢的貨品」,大陸話來買野係幫手振興香港經濟,不要「好人當賊辦」,叛國先會反自由行。

由於香港人真係「愛心不止一百次」,縱使我地每次幫人都冇好下場,但我地都繼續瀨屎上身。各個慈善機構都當香港人係大客仔,不斷sell唔同的捐款套餐比香港人。

WWF 個助養動物套餐,有得揀動物 (有海豚呀,熊貓呀,紅毛猩猩等,仲會推出新的動物),你助養一隻,仲可獲一隻動物公仔,一張證書,同埋動物動向刊物。個回報係咪仲高過你交稅助養D 大陸人呢。

最後,我填左表助養紅毛猩猩,一來我覺得人類真係「滾搞」左地球其他動物,係人類欠左佢地的;二來,紅毛猩猩都係靈長類,即係我地近親,未進化前我地都係咁架,好應該幫下D 同類呀。

拿,我都話我有愛心啦,我同時助養大陸人同紅毛猩猩兩種動物呀, 唔好再話我冇人性同啦。不如做個「東張西望」fun fun 選呀,你有$300,你幫同你同類的紅毛猩猩,定幫「香港人欠左佢」的蝗蟲呢?

(圖片截圖自:http://www.wwf.org.hk/supportwwf/pandashop/adoption/)

原文載於「姐死姐還在」Facebook 專頁:
https://www.facebook.com/164695310405483/photos/a.164701523738195.107374...

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论