2014年3月7日星期五

香港獨立媒體: 給染上「來自星星」毒癮的道友sss

 
How To Lose 19.8 lbs In 21 Days.

Lose weight the right way and keep it off.
From our sponsors
給染上「來自星星」毒癮的道友sss
Mar 7th 2014, 09:48, by 姐死姐還在

《給染上「來自星星」毒癮的道友sss》

這邊廂班男人投訴女人sss睇《來自星星的你》睇到精神失常;那邊廂,班女人又覺得男人sss有口話人冇口話自己,打機打到猝死都勢不罷休。今年香港國際電影節有套電影《發條網》,係講戒上網毒,將以下分享送比「打機打到冇咗條命」,同埋「睇劇睇到無晒人性」的各位。

《發條網》係一套真實的紀錄片。講有一班死o靚仔日以繼夜,夜以繼日的打機。有一日,班阿爸阿媽終於頂個仔唔順,有啲呃個仔去俄羅斯旅行,有啲畀安眠藥個仔食。個班死o靚仔就咁俾人呃咗去一個大陸軍營,以軍訓同藥物幫班死o靚仔戒除上網毒癮。

我一路睇個7分幾鐘 trailer ,一路覺得班死o靚仔真係好鬼抵死,班死仔入到個軍營都無咩悔意,互相炫耀自己係打機方面係幾咁出類拔萃,有啲話我連打左三日,有啲話我打足一個月。然後,有個俾人落咗安眠藥送入來的死o靚仔,因為無啦啦俾人「的」咗入軍營,喊到好似被囚終生咁(就係圖入邊嗰個,其實班死o靚仔只會喺軍營3至4個月)。個死仔仲寫咗封水蛇春咁長的求情信畀阿媽,求媽咪「放返佢出去」。我睇到呢度心諗:「呢班友仔真係抵佢哋死啦,你哋都有今日啦。」

當我睇埋電影導演訪問,我才恍然大悟。個美國導演講返,個軍營係全中國首個戒上網毒的中心。點樣先會俾人「的」入去個軍營?點叫有「毒癮」先?原來根據中國標準,你每日打6個鐘機就係「道友」,咁個「戒毒療程」係咪心靈解「毒」,人人唔同?原來只要你入咗軍營,就會接受一式一樣的 treatment,食一樣的藥,進行一樣的軍訓。

依我睇,套電影表面上係講班「道友」點戒「網毒」,實際上揭視中國唔重視青年的人權同自由,無啦啦監生比人「的」咗入軍營戒毒。

你係唔係仲覺得班死o靚仔係唔抵可憐?啲家長都係好心幫班死仔戒毒?
但打緊機打到接近冇咗條命嘅你,or 睇《星星》睇到精神失常嘅你諗下,如果你無啦啦比人落安眠藥拉咗入軍營,局你食藥戒上網癮,你有咩感想,係唔係即時好淆底?你一日打機睇劇都可能唔止6個鐘。如果「的」我入軍營,我一定哭崩長城,一秒變狼人咬人,同大叫「媽咪,放我出來呀,嗚呀……」

我當然唔係支持佢打機 forever 啦,但無啦啦比人「的」咗入軍營,倒模般的道德觀,一式一樣的 treatment,成個 package 咪就係無人權的思想消毒?班o靚仔出返軍營,咪好似章魚丸咁俾人 shape 過,粒粒一樣?咪好似電腦咁比人撳咗 Reset 掣?

P.S. 朋友知我好鐘意睇電視,問我「如果俾人拉咗入個軍營,每個鐘食一舊屎先可以續鐘睇電視,你食唔食?」(朋友強調係爛屎)嗰下,我都諗咗一諗,當你連做自己鍾意做嘅野的自主權都無埋,其實同每秒食屎有咩分別?
如果你已經是染上《星星》毒癮的道友sss,你其實應該慶幸香港咁赤化,你仲未俾人拉入軍營。有人好陰謀論,話點解中國會有戒網毒中心,除咗係好多死仔不務正業之外,仲因為中國好驚啲o靚仔上網,聯合一齊發表反政府言論。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论