2014年8月1日星期五

香港獨立媒體: 《參考電視劇角色著衫返工》

 
Crabtree & Evelyn.

Pamper yourself and save money with value size items on sale.
From our sponsors
《參考電視劇角色著衫返工》
Aug 1st 2014, 01:25, by 姐死姐還在

《參考電視劇角色著衫返工》

姐死姐還在page簡介有寫我任職大公司極小職員,引用陳鑑林式說法,我係香港一間「大嘅公司」做野嘅。咁我任職間公司到底有幾大呢?基本上月尾,公司出左份糧比我,我衣食住行都會「鼻毛可避」比返錢公司,形成完美嘅左手交右手「無天理」循環,咁我諗大家都知…個間公司架啦。

而每年暑假呢間大公司不費吹灰之力,都會吸引左好多應該係中左降頭嘅大學生黎做暑期工。今日又有一個入世未深嘅大學生來報到。佢當然係參考左TBB 《愛回家》個間史林廖賴律師事務所個D 律師嘅造型黎返工啦,真係好professional,而佢見到我地一身便服就問:點解你地係大公司做野都著得咁casual?⋯⋯

哈哈哈哈哈哈哈,我必須承認我有好賤格地笑佢,因為我冇諗過佢會問出口。我笑佢,因為我曾經都好值得被恥笑。我完全明白大家一定對「大嘅公司」有好多幻想,因為想當初我第一日返工,我心入面嘅background music 就係TBB 創世紀個首:「來給這世代留念 宇宙懷念,信心不斷 信念長存,讓我家園 心內作興建,那管多少辛酸 已獲勝算」,我當時諗,我仲唔係下個葉榮添,我發啦我。

我也有做暑期工嘅小時候,也有著很多很多的幻想:

  • 係老鼠樂園做過暑期工,我幻想日日都進入「奇妙嘅世界」。但當我睇到白雪公主係後台講手提電話,同埋泰山冇搵條咸水草遮住重要部位,著返現代嘅牛仔褲,就一切幻想都幻滅哂。
  • 大學3年班嘅暑假,去左電視台新聞部做暑期工,原來真係有坐台嘅男主播,上身著西裝,下身著波褲,真係九唔搭八得黎盡顯個性。所謂上半身官仔骨骨,下半身甩皮甩骨,大概就係咁。

大學畢業之後,我依然都係充滿幻想:
我第一份工係一間傳媒嘅記者,我必須要承認我真係好白痴,我覺得冇可能唔買返件今日睇真D 個隻,睇個樣有80%似避彈衣嘅記者背心,有左件背心我仲唔係一個完美嘅記者…

「係時候醒啦喂…」
今年暑假正好係我大學畢業3年,我冇再幻想可以成為葉榮添,每日行入公司首background music 已經轉左做黄伊汶嘅「心情仍然很爛…」,日日都會以界乎行乞與拎綜援之間嘅造型返工。開會見人我先會著返台底個pair 半腳踏實地高踭鞋,以及搽返來自X 那星嘅千頌E唇膏。我係好肉酸,但你話有咩爽得過,係台底除左鞋,一路做野,一路用左腳腳指R右腳腳背。見到D 暑期工仲未比呀姐玩殘,仿佛有支黃色螢光筆highlight 住佢地,我真係覺得「年少多好」。

PS. 其實返工著咩衫,係要根據「高踭鞋幾高都唔好高過呀姐」theory,高調得黎比呀姐低調就最perfect 池啦。

原載於姐死姐還在facebook 專頁:
https://www.facebook.com/164695310405483/photos/a.164701523738195.107374...

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论