2014年7月11日星期五

香港獨立媒體: 與母親討論新聞

 
Crabtree & Evelyn.

Pamper yourself and save money with value size items on sale.
From our sponsors
與母親討論新聞
Jul 11th 2014, 05:16, by 三十過後一個人住

上周五晚,如常回父母家吃飯。當我在飯廳吃飯時,媽媽在客廳看新聞,是Now的。由於我的位置看不到電視,我只聽到她說,這個特首夫人真厲害。

當她過來飯廳,我問她什麼事,她說,特首夫人在罵傳媒,不知幾有氣勢。然後我問:「媽,你知道發生什麼事嗎?」

「媽,是咁的:某一日,特首有個女將兩張佢界手流晒血既相放上網,轉頭又鏟走左播,咁同一日呢,阿特首向傳媒發放幾張一家幾口溫馨合照,想話俾人知佢地屋企好和睦,咁點知,唔夠一日,佢個女接受報紙訪問,話果d相係真既,而果張溫馨合照係佢老豆迫既,佢界手係因為佢阿媽。」

說到這裡,家母的反應竟然是:「乜個衰女咁架。」大抵都是那隻,家醜不出外傳的想法。

「佢個女有乜錯呢?」我問,而我阿媽選擇不作答。

故事未完。飯後,我終於有機會看到特首夫人的訪問。看著途中我跟媽說:「呢個場合佢預左俾人問架啦,肯定有預備。」

「有預備都要講到架,你估咁易咩?」「做洋蔥圈老婆,呢樣基本要求啦。」「不過呢個女人都唔好惹。」

吹水完畢,坐定定看畢整段訪問。嗯,蔡子強,立即找找他寫了什麼令梁太如此大反應。讀畢,嗯,明晒。

於是,又到我跟家母上課的時候:

「媽,成件事係咁:人地寫佢地一家好搬個女出黎扮溫馨,呢頭扮完溫馨,果頭俾個女踢爆,就走出黎話要俾空間個女。咁呢,呢位女士走出黎發晒癲,明顯係轉移視線,因為佢同佢老公呢次衰左。」

家母聽畢,若有所思,然後長嘆一聲。

然後,我打蛇隨棍上,跟媽說:「所以呢,平日睇新聞呀,唔好睇完就當真,要了解多D。你依家同老豆開始學電腦學上網,遲下就可以睇多D唔同報紙寫乜啦!」

說到這裡,媽都沒有什麼反駁,我們一路如常交談其他瑣事,直至,我要離開回家去前,媽突然說了一句:「你講野唔好咁激進呀。」

「下?我好激進咩?」

媽又沒有舉例子。

我會繼續向家父家母解讀新聞時事的,因為,雖然他們不是常看TBB新聞,但他們到社區中心學上網,教他們的首兩個網站是,ON.CC與及TVB.COM

我想,這也是曲線地維穩的方法吧,哈哈。

原文刊於此

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论