2014年6月19日星期四

香港獨立媒體: 《世界末日到了麼,沒有Facebook 會如何》

 
Take the Style Quiz

Join JustFab and get one pair of extraordinary shoes or bag every month, handpicked for you by our fashion experts.
From our sponsors
《世界末日到了麼,沒有Facebook 會如何》
Jun 19th 2014, 15:37, by 姐死姐還在

Facebook 今日死左個一刻,我真係相當恐慌,我個刻完全係同《家有喜事》李香琴冇電視睇個心情一樣:「冇Facebook 點算呀,世界末日架啦」。如果我唔係係office,我已經咆哮左出來啦。

我就好似《妙手仁心》的林保怡幫病人做心肺復甦一樣,喪「猜」個F5,我平時瘋狂撳lift 掣訓練有數,剛才我真係每秒鐘100 野咁連環F5。

當我如火如火如荼的搶救我個Facebook 的時候…

  • 個手機whatsapp不停震,此時此刻,原來朋友仔都嚇到幾乎瀨屎,要double confirm 係咪只係自己瀨野上唔到。對於打工仔來講,冇左個Facebook 同送我上太空執行任務,同地面斷左聯絡一樣咁大獲。
  • 同一時間,我呀姐就打電話比我,話我做咩比條錯嘅公司Facebook game page link 佢。如果唔係體諒佢智商偏低同冇朋友,我真係好想殺入佢房,大巴大巴掌摑佢同祝佢早登極樂。

根據我呀姐「都是你的錯」的default setting,上年8號風球放假係我腳頭唔好引發的;佢電腦hang 機係我用念力咀咒佢的。個Facebook game 顯示唔到一定係我搞出來架啦。呀姐又好似《大時代》丁蟹上身咁,公司個Facebook game 停左,佢震撼到如同公司股票停牌一樣,進入精神失常的狀態。
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
這邊廂,呀姐只係擔心個Facebook game 點解消失天與地 ;另一邊廂,香港很多人都恐慌網絡監控係唔係打到來?個世界就係咁,有人長期唔關心社會問題,到底佢係唔係要歷盡七七四十九個苦難,先會醒覺,反思同關心下「係咪個社會發生緊咩事」。
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
終於終於,我「猜」左成半個鐘F5之後,個Facebook 就好似林保怡係急症室最危急的時候,用個燙斗較到360,「辣」返醒個病人一樣,有返心跳啦。
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
係唔係網絡監控?Who knows? 但今次預演左一次「沒有Facebook 會如何」,原來真係好恐怖,我真係會好珍惜仲有機會發聲的日子,如果等到網絡certified 的時候,一切都真係太遲啦。

PS. 放工的時候,我同個F5掣一樣冇哂朝氣。我再細心觀察個keyboard,F5 比我撳到同佢身旁的F4 同F6出現左高度差距,我同F5今日經歷左一場大戰,我比呀姐撳扁的同時,F5都比我撳扁了。

原文載於姐死姐還在Facebook專頁:
https://www.facebook.com/pages/%E5%A7%90%E6%AD%BB%E5%A7%90%E9%82%84%E5%9...

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论