2014年2月14日星期五

香港獨立媒體: 香港U16慘遭絕殺 + 福建大炒瑞聯16蛋 + 西貢5比1勝離島

 
Interested in creating incredible beauty looks?

Enroll in this online course where you will learn to harness the power of color while mastering makeup techniques and application.
From our sponsors
香港U16慘遭絕殺 + 福建大炒瑞聯16蛋 + 西貢5比1勝離島
Feb 13th 2014, 16:16, by Momay

星期日,有咩做?去拖阿婆過馬路?去做義工?去做兼職?梗係去睇香港U16對中國U16之後在搏下場丁組雙料啦,呢啲毒到喊嘅節目,我最鐘意啦。
一早8點就起身,梳洗之後就行去村口等小巴,仆你個臭街,唔知邊個隻狗喺半路呵屎,唔小心踩中,仲要俾篤狗屎滑咗一嘢,好彩我身手唔錯,否則可能成為史上首位因為踩中狗屎兼滑倒地上仆街而死嘅人。

行到去村口啱啱有小巴,仆你個臭街,喺我前面調頭,完全擋我WFC,雖然我係WFC小王子,但俾返幾分面我好喎,攪到我苦等咗十分鐘,你咁搞法我真係半夜三點起身行去蒲崗村算喇,但我又唔會一味怪啲師機,因為我了解過,根本就係呢條線嘅公司搞出黎嘅問題,畸形嘅制度運作之下,只會惡性循環,只係屌啲師機冇撚用架。
十分鐘之後終於有車上,俾篤狗屎同架小巴搞到去到聯和墟已經9點幾,上到去到蒲崗村成10點幾又遲到,好彩一入場香港U16就黎個笠射得手,不過對家基本功及所有嘢係好啲,半場和到算係咁。下半場香港U16有個十二碼但浪費咗,之後大部分時間都係退守,最後補時有凸嘅情況之下角球失守,真係欲哭無淚,不過表現算係咁,中國U16及卡塔爾U16唔易打,所以我都唔走企喺到俾返啲掌聲呢班未來之星。

之後做乜?梗係去西貢睇丁組啦唔通去西貢食海鮮咩,落車即去運動場睇福建對瑞聯,瑞聯又唔多齊人,所以上半場福建已經領先7比0,福建已經唔係太好個隊,真係慘不忍睹,於是乎下半場出咗去鳩行,圖書館球迷去圖書館啱哂啦,睇吓亞洲週刊扮吓Goal3會員沈旭暉好過,等夠鐘在返去,問職員之下得知瑞聯吞16蛋,即使對瑞聯冇乜好感都覺得慘,可能呢啲就係身同感受,屌,16比0啫?差唔多20比0我都試過,俾人大炒係不是味兒架喇,實力唔夠冇計架喇,不過千祈唔好放棄呀雖然今季肯定包尾,依家仲末有一分,首要目標梗係要破0啦。

尾場西貢對離島,西貢雙料重點,看台上有唔少人,2-300人到啦,不過有270人係菲律賓妹咁解,次次星期日黎親 西貢都覺得呢個運動場好似菲律賓主場,我連去對面買個蛋撻都要同佢地搶咁滯,呢班菲律賓妹喺運動場聚集只係貪呢度有得坐一日,不過有啲菲律賓妹真係有睇場波架,仲有老老實實呢個運動場睇波角度一流,唔信嘅今個星期去睇吓。
講返場比賽,西貢整體實力係好啲,唔關主場效應事,16分鐘黃廣添接應斜傳躺射破網領先1比0,37分鐘曾家威喺娥眉月起腳遠射,呢球有少少撻,球速唔快,但正好笠死企錯位嘅對方守門員。不過離島唔係一味捱打,39分鐘盧康銘頭鎚破網追近1比2。但呢頭入完到個頭入,西貢喺K角位有個罰球,曾家威直接主射破網成3比1,世界波!
下半場54分鐘曾家威遠射得手將紀錄拉開成4比1,之後黃德光又喺咁上吓位置黎個遠射,最終西貢贏5比1。

今季丁組實力好分明,可以分四線:

一線:
葛士寶
中西區
西貢

二線:
首飾
東昇

三線:
離島
福建
龍門
聖約瑟
彩俊北區

四線:
瑞聯

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论