2014年4月3日星期四

香港獨立媒體: 如果可以GOOGLE返庾文翰出來……

 
How To Lose 19.8 lbs In 21 Days.

Lose weight the right way and keep it off.
From our sponsors
如果可以GOOGLE返庾文翰出來……
Apr 3rd 2014, 02:09, by 姐死姐還在

今日係世界自閉症日,係一個呼籲大家關注自閉症患者的日子。今日睇睇下新聞,睇到一個我完全唔記得的名字:庾文翰…

庾文翰事件發生係14年前,由於真係好耐,簡單講下。庾文翰係一個有自閉症同輕度弱智的人,14年前(即2000年),佢當時15歲。2000年8月,佢呀媽係油麻地地鐵站同佢返屋企的途中,佢走失左,而佢竟然好似識瞬間轉移咁,去左羅湖關口。由於佢冇隨身攜帶身份證,而且佢又因為弱智同入境處職員溝通唔到,最後香港個邊當佢係內地兒童,送左佢過深圳,之後佢就一路失左蹤。

今日南華早報因為世界自閉症日,訪問庾文翰呀媽,原來佢仲搵緊佢個仔。

14 年前,庾文翰事件引起左全港關注,保安局仲連同公安,搵了庾文翰好耐。好奇怪係大家都唔係好鬧政府人員疏忽。對於庾文翰可以瞬間轉移去到羅湖,好多市民竟然鬧庾文翰呀媽唔拖實個仔,唔怪得人。仲有好多猜測,話庾文翰呀媽根本自己帶庾文翰去羅湖,唔要佢,唔係佢點識轉車。亦有人話,佢呀媽根本係想要賠償,因為當時庭外和解,都市傳聞賠左200萬比佢。

14年後,見到庾文翰呀媽仲搵緊個仔,覺得好心酸,如果佢係真係有心放底庾文翰,真係堅持唔到14年架。我唔知你地信唔信佢呀媽,但我真係信,可能香港人比人呃得多,我地先有咁多懷疑。

我今日睇到呢個新聞,我真的好想同庾文翰講聲對唔住,因為有一期,好興用「你真係好似庾文翰」來恥笑D 朋友仔智障,其實人地當失左路已經好陰公,我細個呀媽遲左接我放學我都哭崩長城。

諗深一層,社會真係太唔關注自閉症人士,所以先會誤解同笑佢地。又如果當初,入境處的職員,有多D 了解社會有不同障礙的人,就唔會咁倉卒咁送走左庾文翰。

尋日,Google 叫人找返150 隻寵物小精靈,你話如果14年前,有 Google map 找庾文翰呢個 function ,你話幾好呢。

如果你真係知道庾文翰下落,幫幫手呀,個D 好努力找比卡超個D 人,順便都留意下庾文翰呀。

PS. 題外話,尋日不停找精靈,真係令人諗起超級無敵獎門人個「一家大細靠哂你」的環節,一家四口,個爸爸要一星期,背哂所有寵物小精靈的精靈,先可得到獎品。我知道那邊廂,庾文翰屋企人都「一家大細等緊你」,祝福庾文翰媽媽,呢14年,太辛苦啦。

庾文翰新聞報導
原文載於「姐死姐還在」Facebook 專頁

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论