2014年4月8日星期二

香港獨立媒體: 《Angelababy同都教授sell 緊「SPI 書包」》

 
Crabtree & Evelyn.

Pamper yourself and save money with value size items on sale.
From our sponsors
《Angelababy同都教授sell 緊「SPI 書包」》
Apr 8th 2014, 11:53, by 姐死姐還在

《Angelababy同都教授sell 緊「SPI 書包」》-- (懷念過去系列文章)

無可否認呢個係廣告主導的年代,原先冇問題的iPhone 4,一出左iPhone 5 之後就變得好唔智能。原先我只有一pair 咀,已經有大量lipstick,但睇完全智賢個咀,就會覺得買返支IOPE的23號唇膏先跟得上時代的尖端。呢個星期返工放工經過香港站,見到來自星星的都教授同埋Mrs Angelababy Lamborghini個廣告,我本身以為佢地sell 緊1997年瘋魔一時的SPI 書包,睇清楚先知係另一S牌子。睇到呢個廣告,勾起了我小學3年班,深受廣告毒害的一件往事…

小學3年班,係好特別的一年,除左因為個年係1997,我好多同學都「消失天與地」咁去左移民之外;我小學3年班的時候,有兩樣新產品係小學屆推出,大家當年都極力吹捧。個兩樣野就係白色波鞋同埋SPI 書包。

白色波鞋同SPI 書包真正推出的時間我真係唔知道,我只係知道,我個區的貧民小朋友,3年班的時候有齊呢兩樣野,係威過當時全班考第一。

回想起一二年班的時候,最令我自豪的,就係那對每次上完體育堂都自己洗到會反光的白飯魚,你唔洗乾淨對白飯魚,你隔日點同其他同學玩「踩腳」,對鞋唔夠白係record 唔到你比人踩左幾多野的。但3年班的那一年,唔知邊個新聞報導話白飯魚對兒童做運動的時候有損腳部 (我覺得好明顯個新聞報導Dr Kong 係有份贊助啦);於是從那年開始,大家就好似由Nokia 彩mon 轉用智能手機咁,一個個同學,輪住換白色波鞋。3年班的我都好想換對白色波鞋,於是我日以繼夜,夜以繼日的同呀媽講「白飯魚真係著到隻腳痛,我真係矮左呀,我由第4行調位調前左一行呀因為著白飯魚」。終於,3年級的下學期,呀媽係學校團購左對$199的白色波鞋比我。

至於經典中的經典,SPI 書包,同白色波鞋同期出道。升3年級個時,市面上推出左兩款好抵死的書包。一款係融合師奶買餸車概念的「車look 書包」;另一款就係SPI 書包。「車look 書包」真係史上最stupid 的書包,本身個書包已經好重,仲要改裝加零件配個「車look」落去,然後小學冇lift,根本用唔到。更加Stupid 的係,第一代的車look 書包,一「咩」上身,個車look 就會look 到件白色校服有條黑色印,就好似你衝地鐵門,比門夾左一野個條痕一樣。由於「車look 書包」真係好stupid,更顯得擁有SPI 書包的人威水。2年班升3年班的時候,我個《為食龍少爺》書包已經out 左,我當時真係好想有個當年最受歡迎的紅色SPI 書包配返我對$199 白色團購波鞋。

當時,我覺得只要我一有個SPI 書包,再著返對$199白色波鞋,我真係威過威士忌。

如是者,過左半年,我真係覺得好好彩冇換SPI 書包,老實講,個SPI 書包真係好seven,成個龜殼咁,一排SPI同學企係度真係好似忍者龜。而最重要係,我班有個好seven 的同學,因為夏天「咩」SPI 書包,SPI 書包個護脊設計厚得濟,最後呢個好seven 的同學因為長期「咩」住個SPI,而背脊生熱痱,因為seven同學講左出來,最後比同學友笑左佢成年。

至於我對$199 白色波鞋,我一著上去就後悔啦。原來白色波鞋係咁焗腳的,而且「踩腳」遊戲亦變得一D 都唔好玩,因為踩到人一D 都唔痛。

$199白色波鞋沒有比白飯魚過癮,SPI 書包沒有比《為食龍少爺》書包耐看,正如而家「咩」個名牌手袋也不會重拾「咩」《為食龍少爺》書包時期的快樂。有時候,真的只能「懷緬過去常陶醉」...

原文載於「姐死姐還在」Facebook 專頁:
https://www.facebook.com/164695310405483/photos/a.164701523738195.107374...

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论