2014年7月27日星期日

香港獨立媒體: 再別主場

 
Crabtree & Evelyn.

Pamper yourself and save money with value size items on sale.
From our sponsors
再別主場
Jul 27th 2014, 02:49, by The Concordia Connect

蔡東豪要結束主場新聞這個消息,對我猶如晴天霹靂。

那時候投入了主場和蘋果動的懷抱,我多興幸自己能夠斷絕與雅虎新聞糾纏,終止每天流連在雅虎編輯過濾式從其他報章收集的新聞的人生。

對於一個資訊傳播如此發達的城市,傳媒人要放棄一個理應是可觀的市場,我看得見蔡東豪的絕望。

中立的新聞媒體要倒閉,藝人的醜聞卻永遠陰魂不散地被炒作。我無法理解,我所愛的城市為什麼會落到如絲窘境田地。

葉朗程不再出現在綠色的主場頁面,對於這個城市,除了揮之不去的陌生,我還添加了一份巨大的渺小感。

扉覓

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论