2014年7月3日星期四

墙外楼: 太過份:栽贓港獨 大陸故意剪裁照片抹黑梁文道

墙外楼
网络热门话题追踪 
Free Bestselling eBooks

Free national bestsellers for your eReader - Fiction, Nonfiction & more! Join 1.5 million book lovers now. Sign-up in under 10 seconds to get the free daily email.
From our sponsors
太過份:栽贓港獨 大陸故意剪裁照片抹黑梁文道
Jul 3rd 2014, 00:46, by 墙外仙

側聞中國大陸網絡上有人謠傳說,梁文道先生今天下午參加了支持香港獨立的遊行集會,這種謠言實在令我非常驚訝。

今天下午,本人葉蔭聰作為「獨立媒體(香港)」的執委,邀請了梁文道先生出席我們團體在七一遊行中的攤位,梁先生整個下午非常熱情幫助呼籲遊行市民捐款支持我們。

「獨立媒體(香港)」是一個公民團體,經營獨立於財團及政府的媒體,推廣公民新聞,而今年七一遊行的口號是支持公民提名及廢除功能組別選舉。兩者皆與鼓吹香港政治獨立無關。

以下附上圖片以正視聽。

10453350_10152974479524488_870829432597321264_n

Shop Amazon's New Kindle Fire

相关日志

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论