2014年7月28日星期一

香港獨立媒體: 《主場九個月前的死亡預告》

 
Crabtree & Evelyn.

Pamper yourself and save money with value size items on sale.
From our sponsors
《主場九個月前的死亡預告》
Jul 27th 2014, 16:59, by 姐死姐還在

今日我睇返蔡東豪九個月前的一篇文,文章名為《悲傷五階段》,「悲傷五階段」theory係有個博士研究患絕症病人,係佢地面對自己個病嘅五個階段,五個階段依次序是:否認、憤怒、討價還價、沮喪、接受。蔡東豪引用呢個theory,講述好多公司臨執之前都有呢五個階段。

相信大家都有睇過獎門人個個超級無敵開口中,我一睇到呢篇文,我心諗「呢鋪真係好嘅唔靈醜嘅靈」。篇文當中,蔡東豪形容一間公司臨執之前,「討價還價」嘅階段係:「討價還價時,管理層接受公司陷入困境的現實,知道不迅速找出新方向,面前是死路一條。」諗諗下,蔡東豪九個月前形容嘅其實就係主場新聞…

根據蔡東豪發表嘅死因裁判,主場嘅死,除左恐懼,就係「為唔到皮,計唔掂數」。恐懼黎講,除左叫佢啪返兩劑定驚茶補下身,我都諗唔到有咩解決到。但「為唔到皮,計唔掂數」呢點,其實所有睇主場新聞嘅朋友仔都確實要負返D 責任。

日日睇覺得主場新聞好過癮嘅朋友仔,除左幫手撳個like ,或者好慷慨啪埋旁邊個share 掣,其實一直都消費緊佢,無協助佢有足夠嘅銀彈去營運嘅。一方面大家踩旺左個場,但同時亦推佢埋牆。我地期望主場愈來愈好睇,但又永遠唔課水比佢洗。今日去7仔,我見到有人仲願意比廿蚊買新地雜誌,明周睇馬賽艷舞為誰跳,但我相信從來冇人諗過要比錢睇關心社會議題嘅網媒。

我好記得中學上art 堂,個Miss話有D 人做過research,D 人去羅浮宮每幅畫到底會引賞幾耐?我當時諗,D 畫咁堅,起碼分零兩分鐘啦。MISS話7秒,我當時真係相當嘅震撼,7秒短過打尿震啦,咪玩啦。但今時今日,我有時睇FACEBOOK,一篇佳作都留唔住我7秒,更莫講話要我課水比個作者,咁試問主場又點會為到皮?

主場死,大家嘅反應都係慳D 啦baby 個句:「我接受唔到囉」;但我相信,蔡東豪九個月前就已經接受到,而且佢篇文最後仲預計到大家對間公司執嘅反應:「公司將會崩潰,外間多數會把責任推卸到管理層身上,到時所有人將與管理層為敵,管理層將孤獨地四面受敵」

PS. 羅浮宮幅畫,D人都係每幅欣賞7秒,我係度想多謝肯由頭到尾睇哂我寫廢話再比個like 我嘅人,我知係唔會有人課水比我,但如果你睇完再肯啪埋個share 掣,我會好滾動囉。

九個月前蔡東豪篇文:
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache%3AwnMi0Y2oeCcJ%3Ath...

原載於姐死姐還在Facebook 專頁:
https://www.facebook.com/164695310405483/photos/a.164701523738195.107374...

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论