2014年7月2日星期三

香港獨立媒體: 李純恩一文有感

 
Take the Style Quiz

Join JustFab and get one pair of extraordinary shoes or bag every month, handpicked for you by our fashion experts.
From our sponsors
李純恩一文有感
Jul 2nd 2014, 01:26, by ASortoHarvey

Sorry 各位,昨日的盛會,我冇去到。幾時我都只是一個鍵盤戰士,所以其實我冇資格笑陳雲,和其他的義士, NO MATTER LEFT OR RIGHT。

我尋日個Whatsapp都有人廣傳李純恩的文,我的回應是,港人是對中共不知感恩,但深圳,廣州,吐蕃,東突吉斯坦,上海,山東,安徽(你上TWITTER就會知道幾多國內城市都有支持香港的民主發展及社會運動)都是一同不知感恩的時候,筆者就要諗下,反省下你的恩出左咩問題。就當真係外國勢力無耻之徒搞事,但這亦証明你的恩亦不足成抗衡力量,那表示甚麼?至少指出你的公關技巧仍然拙劣(相較外國勢力而言)。那你仍有好大的進步空間。

最後想講的是,香港人只是你的威權下的受體,受體在你的百般武藝冧功皮抽下仍講句 I WAS IN PAIN WHEN HAVING SEX/RELATIONSHIP WITH U,你冇理由責備受體冇情趣,不識抬舉,而不去檢討下是否其實是自己不舉? 或過於用力?或真是太長太粗整痛人,應該改下姿勢?

對不起,我只是一介妄夫,識野唔多,只識咸野,但希望覺得嗰篇文對極的人,用性關係或任何你們所經驗的社會關係做比喻,去將心比港/己及其他同中央政權有關係的人民,UNDER WHATEVER CIRCUMSTANCES THE RELATIONSHIP HAS HAPPENED, UNDER COERCION (WHICH IS THE CASE OF TIBET AND EAST TURKESTAN) OR DECEPTION (WHICH IS THE CASE OF CONTINENTAL CHINA LAND) OR MUTUAL CONFIRMATION (WHICH IS THE CASE OF HONG KONG)。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

没有评论:

发表评论